Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Villa Angelicasta on juttu Hesarissa! Loistavaa! Voiko joku kopsata jutun tänne?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut paikasta niin risririitaisia palautteita, etten kyllä viitsisi mennä. Kahvilakäynnin pitäisi kuitenkin olla sellaista vähän arjen yläpuolelle kohottavaa, joten en ota riskiä, että maksan ison summan ja saan vastineeksi vain huonon mielen. Toinen mihin ei kannata missään nimessä mennä on Cafe Antonius Naantalissa. Lukekaapa huviksenne Tripadvisorin palautteita, jos ette paikkaa tiedä. :D

Vierailija
22/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla kerran ja sydämistyin, kun minut ajettiin jo ovelta pois :D Nyt kun tiedän, että kyseessä on hiukan erikoinen persoonallisuus, ei haittaa enää. En kuitenkaan ole menossa uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisi eläkkeelle, jos ei jaksa edes leipää asiakkaalle leikata.

Vierailija
24/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka pöydässä pitäisi olla tuoreita ruusuja joka päivä. Yksi ruusu maksaa kahvin ja pullan hinnan.

Ja monessako kahvilassa näin on.

Vierailija
25/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuonne ainakaan uskalla mennä. En taatusti ole kauhuasiakas, koska sellaisia varmasti myös riittää, mutta pelkään että saan ilkeän kohtelun vaikka olen ujo kohtelias itseni.

Vierailija
26/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäjän tuossa on vuokra? Sponssaako kaupunki antamalla asua halvalla? Hmmm

En usko että kauaa enää on. Mä käyn aina tuolla alueella kahvilla Joko urkin Tamminiemen museon kahvilassa tai Seurasaaren huvilassa kesällä

Vierailija
27/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäjän tuossa on vuokra? Sponssaako kaupunki antamalla asua halvalla? Hmmm

En usko että kauaa enää on. Mä käyn aina tuolla alueella kahvilla Joko urkin Tamminiemen museon kahvilassa tai Seurasaaren huvilassa kesällä

Tämän toimittaja olisi voinut käsitellä. Jos hän on lukenut tripadvisorinsa, hän tietää, että nainen sydämistyy, kun häneltä kysytään mitä tahansa tuosta rakennuksesta - kuten että asuuko hän siellä.

Vierailija
28/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen paikka. Täytyy sanoa, että sympatiat jutun perusteella kahvilanpitäjälle, mutta ymmärrän asiakkaidenkin näkökulmaa. Jutun miesasiakas toki vaikutti jutun perusteella vain töykeältä.

Jos en ennakkoon tietäisi paikan taustoista mitään ja kuvittelisin meneväni viihtyisään historialliseen kahvilaan, niin tuon paikan vastaanotto voisi tyrmätä ja saattaisin lähteä aika järkyttyneenä. Onhan se nyt kuitenkin perusoletus, että pihojen hiekotus hoidetaan eikä asiakkaan tarvi taistella jäisen tiiliskivileivän kanssa.

Jos taas tiedän paikan persoonan ennakkoon kuten nyt, niin sitten osaa suhtautua ja voisi olla oikein kiinnostavakin kokemus.

Vierailija
29/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on 70-luvun tyyliin sisustettu kahvila. Palvelu on päivitetty 2020-luvulle. Ja tuotteet aivan huippuja. Tarjoilijat tuovat joskus tuotteet pöytään koska kahvilan terassi on tehty mukulakivistä.

Vierailija
30/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobbe tarvitaan uusi moderni yrittäjä

Vierailija
31/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvita on tosin kivi huonossa kunnossa ja pitää olla rahaa yrittäjällä ja paljon

Vierailija
32/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvita on tosin kivi huonossa kunnossa ja pitää olla rahaa yrittäjällä ja paljon

Nyt se sunnuntaipullo kiinni.

Vierailija
33/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei voi,osta omasi ihan itse!

Kopipastaat nyt sen vain tänne? Oletko köyhä?

Ja sinä olet niitä joiden pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, etkä ymmärrä että tämänkin jutun tekee ihmiset, joiden on tarkoitus saada palkkaa tekemästään työstä.

Vierailija
34/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko liian peeaa jotta ostaisit lukuoikeuden?

Vierailija
35/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ootko liian peeaa jotta ostaisit lukuoikeuden?

Jos viitsisit lukea ketjun, et olisi noin auttamattoman myöhässä.

Vierailija
36/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puret omaan jalkaasi kun niin teet,maksat lehdestä ja jaat ilmaiseksi. Teetkö niin maksu-telkkarin kanssa myös,tai auton,tai minkä tahansa.

Ei sillä ole köyhyyden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
37/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kaupungilta vuokralla, niin kaupunki korjaa ja maksaa. Niin Vanajanlinnassakin toimitaan, vähän väliä on paikallislehdissä juttua, paljollako kaupunki on taas korjannut yrittäjille vuokraamaansa tilaa.

Vierailija
38/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puret omaan jalkaasi kun niin teet,maksat lehdestä ja jaat ilmaiseksi. Teetkö niin maksu-telkkarin kanssa myös,tai auton,tai minkä tahansa.

Ei sillä ole köyhyyden kanssa mitään tekemistä.

Hesaria jaetaan diginä tänään ilamiseksi kaikille, varmaan lumimyräkän aiheuttamien toimitusvaikeuksien takia.

Vierailija
39/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä söisi tuon emännän leipomuksia, saatikka maksaisi niitä hirveitä hintoja. Kun katsoo tuota huonetta, missä eukko on kuvattu, niin epäilenpä, että hygienian taso keittiön puolella on lievästi sanottuna puutteellinen.

Vierailija
40/62 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisotanta, toimittaja meni käymään. Asiakkaan kanssa menee napit vastakkain ja leipä on jäistä ja asiakkaan tulee leikata se itse. Mitä tapahtuu haastattelun ulkopuolisina aikoina? Sen voi lukea tripadvisorista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme