Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahasti koukussa

Vierailija
15.06.2015 |

Olen ollu nyt melkein vuoden koukussa huumeisiin. Alussa se oli vaan viihdeköyttöä viikonloppuisin mutta sitte sen vaan levähti käsiin. Onko hyviä neuvoja miten päästä irti vai pitäskö vaan kääntyä ammattihenkillön puoleen ja hoitaa homma pois päiväjärjestyksestä?
T. 22v jäpä :S

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ap sit kertoon myöhemmin miten menee? :) onnea matkaan

Vierailija
2/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 06:31"]

Irti huumeista ry.

Tai suoraan lääkäriin. hyvä, kun oot avoin. Ole avoin sille toipumiselle. Haluat itselles hyvää. Se on tärkein. Se vieroitus on varmaan kova juttu. Mieti niitä fiiliksiä, mitä sulla on ollut hyvinä aikoina ennen päihteitä. Hae niitä raikkaita tunteita.

Voimia sinulle.

[/quote]

kiitos vastauksesta otin yhteyyttä ry:hyn ja olen matkalla kohti parempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti huumeista ry.

Tai suoraan lääkäriin. hyvä, kun oot avoin. Ole avoin sille toipumiselle. Haluat itselles hyvää. Se on tärkein. Se vieroitus on varmaan kova juttu. Mieti niitä fiiliksiä, mitä sulla on ollut hyvinä aikoina ennen päihteitä. Hae niitä raikkaita tunteita.

Voimia sinulle.

Vierailija
4/4 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon. Itse tein niin useamman kerran mutta viimeisimmällä kerralla tajusin jotain oikeasti. Nyt 5kk huumeetonta aikaa jos ei paria pilvenpoltto kertaa lasketa. Aluksi voi tuntua ettei ole mitään järkeä mutta kun on pidemmän aikaa selvinpäin alkaa elämäkin tuntua paremmalta. Hienoa, että pystyt myöntämään ongelman.. siitä se lähtee. Katko on myös herättävä paikka kun näkee mihin 20v huumeiden käyttö on johtanut tai ihmisen huumepsykoosissa. Tsemppiä! T. 20v tyttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä