halut on liikaa...
Mulla on tosi kovat seksihalut. En pysty seurustelemaan kun panettaa kokoajan. Tykkään alistua mut haluan olla myös se aktiivinen. Harmittaa vaa iha helvetisti kun kukaan ei ole valmis tyydyttämään mun kiimapillua n.4krt päivässä. Ja osaa miestä pelottaa kovan haluni anaaliin. Onko olemassa ketään joka tyydyttäisi nämä?
Kommentit (4)
Ei ainakaan vuodesta toiseen. Ole onnellinen, jos löydät miehen, joka jaksaa innostua päivittäin vielä kymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin. Miehet ja naiset ei ole niin erilaisia, molemmilta voi kadota herkästi halut suhteen vakiinnuttua.
N32v
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:58"]Mulla on tosi kovat seksihalut. En pysty seurustelemaan kun panettaa kokoajan. Tykkään alistua mut haluan olla myös se aktiivinen. Harmittaa vaa iha helvetisti kun kukaan ei ole valmis tyydyttämään mun kiimapillua n.4krt päivässä. Ja osaa miestä pelottaa kovan haluni anaaliin. Onko olemassa ketään joka tyydyttäisi nämä?
[/quote]
Ap kuulostaa mieheltä tai ainakin kirjoittaa niin kuin mies.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:44"]
Ei ainakaan vuodesta toiseen. Ole onnellinen, jos löydät miehen, joka jaksaa innostua päivittäin vielä kymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin. Miehet ja naiset ei ole niin erilaisia, molemmilta voi kadota herkästi halut suhteen vakiinnuttua. N32v
[/quote]
Olen aina sanonut että ikä on pelkkiä numeroita. Tämän todistaa tuo fiksu ja ihana N32v. En todellakaan ole teille nuoremmille kateellinen, vaan naikaa kun vielä on aikaa. Ei ne värkit käytössä kulu, vaan silloin on naitava kun haluttaaM50+.
Voisi ollakkin.. Missä päin haluttaa näin kovasti?