Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ruokkii epävarmuuksiani tahallaan?

Vierailija
05.02.2022 |

Mies tietää, että minua on petetty aiemmin ja tietää epävarmuudestani. Olen alkanut kiinnittää huomiota siihen, että hän ehkä jollain tavalla nauttii siitä jos tunnen epävarmuutta. Juhlissa ei laita pahakseen jos toinen nainen kiehnää kyljessä, kyseinen nainen on melko varmasti ihastunut mieheeni, mutta mies ei kuulemma ole tietoinen mistään. Vitsailee vieraista naisista joita hänellä käy kylässä kun olen poissa. Tiedän tuon olevan huumoria ja olen usein itsekin huulenheitossa mukana, mutta joku tässä on alkanut tökkiä. Kiusoittelevasti naureskelee eri tilanteissa kun huomaa minusta epävarmuuden. Sitten kuitenkin syyttää minua mustasukkaisuudesta jos yritän ottaa tunteitani puheeksi. En koskaan häntä ole epäillyt enkä syyttänyt mistään. Mutta joku tässä kaikessa on alkanut tuntua oudolta.

Tuossa oli nyt vain pari huonosti selitettyä esimerkkiä. Voiko olla olemassa miehiä jotka saavat nautintoa siitä, että saavat toista pidettyä varpaillaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit kumppaniksesi riidankylväjän ja kiusanhengen?

No eihän kukaan valitsis jos nämä piirteet olis heti esillä. Seurustellessa nämä vasta tulee näkyviin.

Vierailija
22/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When people show you who they are. Believe them. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit kumppaniksesi riidankylväjän ja kiusanhengen?

Me emme ole olleet pitkään yhdessä, olen vasta hiljalleen alkanut huomata näitä asioita ja on vaikea sanoa onko kyseessä vaan oma yliajattelu.

Ap

Jos ne oikeasti tapahtuu ja sulla herää mitä vaan tunteita, niin luottaisin siihen miltä itsestä tuntuu. Voi olla että mies tietoisesti tai tiedostamattaan painelee just sun traumakohdista, joka todennäköisesti tulee jatkumaan. Sanoit, että hän syyttää mustasukkaisuudesta jos haluat puhua sun tunteista. Tuo kertoo siitä, että hän vähättelee ja sivuuttaa sun tunteet. Kannattaa miettiä kuinka kauan haluaa suhdetta jatkaa

Vierailija
24/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnooseista viis, mutta ei tuo terveeltä hommalta kuulosta. Pois vaan kun vielä ennätät kun kerran hälärit jo soi. Myöhemmin et enää välttämättä saa lähdetyksi kun tyyppi on manipuloinut mielesi niin ettet osaa luottaa omiin ajatuksiisi. 

Vierailija
25/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mustasukkaisuutta ja omistuhalua eikä mitään epävarmuutta

Tätä ne jotkut ihmistyypit toisesta kalastelevatkin. Provosoivat ja härnäävät kunnes saavat jonkun reaktion aikaan ja voivat sitten syyttää toista tasapainottomaksi.

Tämä! Jotku hakemalla hakee mahdollisimman voimakasta reaktiota toisesta, eikä sitä välttämättä huomaa kovin helposti

Vierailija
26/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosi on epämukava suhteessa, miksi jatkaa sitä jos ei ole pakko. Varsinkin jos olet yrittänyt keskustella asiasta ja hän ei ymmärrä.

Vierailija
27/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mustasukkaisuutta ja omistuhalua eikä mitään epävarmuutta

Tätä ne jotkut ihmistyypit toisesta kalastelevatkin. Provosoivat ja härnäävät kunnes saavat jonkun reaktion aikaan ja voivat sitten syyttää toista tasapainottomaksi.

Näin on ja tämä on monesti niin hienovaraista ettei ulkopuoliset tai kohde itsekään tajua mitä tapahtuu. Olen ollut tällaisessa tilanteessa ja kesti eron jälkeenkin kuukausia ymmärtää kuvio, koska olin täysin vakuuttunut, että minä olen se jossa on vika ja olen kuvitellut kaiken. Luultavasti myös monelle ulkopuoliselle näytti siltä, että toinen on viaton ja minä vain ylireagoin. Kun eivät nähneet muuta kuin jäävuoren huipun.

Kyllä siihen omaan tunteeseen kannattaa luottaa. Jos joku tuntuu olevan vialla eikä toisen kanssa voi keskustella, on parasta ottaa jalat alleen. Mutta tiedän ettei se ole aina noin yksinkertaista. Noissa tilanteissa ei ole ollenkaan yksinkertaista erottaa mikä on totta ja mikä omaa kuvitelmaa.

Vierailija
28/28 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa miksi ihmiset antavat kohdella itseään kuin roskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän