Te, joilla on Ciraf lasten tyyny!
Ostin Prismasta Cirafin lasten tyynyn 35 x 55 ja siihen sopivia Cirafin tyynyliinoja 40 x 60. Tyyny on kumminkin toooosi pieni ja tyynyliinat ei käy niihin mitenkään. Mittasin tyynyn ja oli 30 x 50, ei ihan sitäkään. Onko käynyt joku virhe valmistuksessa vai onko teidänkin tyynyt tuota kokoa?
Kommentit (8)
Ei pitäisi olla vauvan tyyny, kun meillä on se ja se on pienempi ja litteämpi. Mulla on tuo lasten tyynyn pakkauskin tallessa, siinä lukee lasten tyyny 35 x 55, mutta on paljon pienempi. Ei kukaan viitsisi mitata omaansa? :D Että onko kaikki tuota pienempiä vai mulla vaan joku omituinen kappale. Ja mua haittaa, kun tyynyliinaan jää yli kymmenen senttiä tyhjää joka puolelle ja näyttää muutenkin tyhmältä! Peitto oli sentään sopiva ja vastasi kokoaan.
Ap
Mä ostin just nuo samat. Sopi kuin hansikas. Voi käydä mittaamassa.
Hei 7 jatkaa..oli se mullakin 28x48 :0 se on ylimääräinen kangas oli vaan ryttääntynyt käytössä..
Meillä on kotona vain Elephant-istuintyynyjä vaimoni vuoksi. Epäilen valmistusvirhettä tyynyjemme kohdalla,sillä vaimoni suuri perse ei mahdu tyynyyn ja näky on kuin virtahepo istuisi neulatyynyn päällä. Olen pettynyt tähän merkkin enkä suosittele Elephant-istuintyynyjä kenellekään
Niitä om kahdenlaisia tyynyjä vierekkäin. Toiset on ihan pieniä vauvatyynyjä ja sit on vähän isompia lasten tyynyjä. Hämäävästi molempien nimi siis lasten tyyny. Oletkohan vahingossa ottanut tuon pienemmän tyynyn?
Voihan niitä tyynyliinoja käyttää vaikka vähän iso olisikin tyynyyn, eipä se käytössä haittaa.
Heh, kiitos! Samat mitat siis. En ole vielä edes pessyt tuota, kutistuukohan se pesussa entisestään? :D Saa nyt luvan kelvata!