Kuinka usein ostat itsellesi kukkia ?
Ja miksiköhän kukkien ostaminen itselle tuntuu rahan haaskaukselta?
Tuli mieleen, kun tänään sorruin tulppaanikimppuun. Cittarin tarjous vitosella kimppu.
Kommentit (59)
Taidan olla hullu, mutta viikkokukat ostan. Se voi olla valmis pieni kukkskimppu tai juuri nyt tulppaanit marketista. Yleensä max 10 euroa.
Tai se voi olla floristin pieni sommitelma muutamasta kukasta ja vihreistä oksista.
Joskus ostan ruukussa olevan orkidean, ja siitä onkin iloa moneksi viikoksi.
Olen kotona viihtyvä ihminen, ja elävä kukka on aina ilo silmälle.
En halua kukkia. Haluan rahaa. Ärsyttääkö. Vihastuttaako se joitain.
Kaksi kertaa vuodessa. Jouluna ja pääsiäisenä.
Moni mies ei sitäkään.
Usein tarjouskukkia. Nytkin Amaryllis kukkii toista kertaa, Hinta oli 2 euroa.
Ihanaa kun on tuoreita kukkia , piristävää.
Vierailija kirjoitti:
Omalla terassilla kyllä muutama ruukkukukka on kiva. Sisällä en tykkää kasveista.
(Herranjumala sitä psykolointia, elämä on kaunis, vähän kukkia vaan ja rahalla ei väliä eikä sillä että sulle ja sun lapsille on tahallisesti tehty törkeyksiä, niin törkeitä ettei kukaan osaa kuvitella)
En raaski ihan joka viikko.
Harn marketista ehkä kahdesti kuussa alennetun ruusukimpun. Tai neilikoita. Nyt kun on tulppissesonki kyttään jonkun tarjouksen, välillä noita saa parilla eukolla kimppu.
Ruusut ja neilikat kestää hyvinä pidempään. Yksin asun mutta kukissa nyt vaan on sitä jotain missä silmä lepää mieluusti joutohetkinä.
Mies tuo minulle usein kukkia. Itse ostan silloin tällöin myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen pitäisi antaa sinulle rahaa ja miksi?
Kerran, pari kuukaudessa täälläkin. Ne piristää hankinnan jälkeen vielä vähintään viikon päivät.
Naiset ovat pihejä ja itsekkäitä. Itse eivät viitsi ostaa kukkia itselleen, mutta miehen pitäisi niitä tuoda.
Kaikki kukat, joita haluaisin ostaa on kissalle vaarallisia, joten en osta sitten mitään.
Muutamia kertoja vuodessa ostan kimpun ihan vain itseäni ilahduttamaan. Voisinkin taas pian ostaa.
En koskaan, en myöskään halua kukkia mieheltäni.
Ihan turhakkeita, kauniita vaan vähän aikaa ja sitten kuolevat.
Ennemmin haluan ja ostan jonkin viherkasvin josta on iloa vuosiksi.
Minulla on aina kausikukkia kotona ihan vai itseäni varten. Tällä hetkellä on vielä joulusta jääneet joulutähti ja flamingonkukka, viime viikolla ostin ihanan atsalean.
Leikkokukkia ostan aika harvoin, kun en saa niitä muutamaa päivää kauempaa säilymään.
Keväisin pari kertaa kuukaudessa. Pidän erityisesti valkoisista ja vaaleanpunaisista tulppaaneista.
Kaksi joulutähteä edelleen kukkii. Mukava jouluinen tunnelma iltapimeällä kynttelikön valossa.
Tulppaaneja ostan viikottain, kun tähdet väistyy. Tulppaaneissa on hyvä tuoksu.
Tulppaaneita ostan sitä mulaa kun entiset lakastuu. Ei maksa paljoa kimppu marketissa. Muutoin joskus vaikka yhden gerberan. Kesäisin puutarhasta sisälle kimppuja omasta takaa, syreeneistä, omenapuusta, liljoista jne.
Kerran pari kuukaudessa.