haluan olla yksin
Miksi vanhojen ystävien pitää väkipakolla yrittää koko ajan ottaa yhteyttä jotta selvitettäisiin välimme. EN HALUA, jumalauta miten vaikeaa se on tajua että MÄ EN HALUA. olen sanonut sen sata kertaa! haluan olla yksin, uida sitten vaikka siinä yksinäisyyden paskassa ennemmin kuin siinä että minua kilttiä ihmistä käytetään koko ajan henkisesti ja taloudellisesti hyväksi. HEIPPA VAAN, "ystävät"!!
Kommentit (9)
No laita nyt oma nimi mukaan niin tietää olla ottamatta yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]
Ootko masentunut
[/quote]
Sitäkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:24"]
Miksi vanhojen ystävien pitää väkipakolla yrittää koko ajan ottaa yhteyttä jotta selvitettäisiin välimme. EN HALUA, jumalauta miten vaikeaa se on tajua että MÄ EN HALUA. olen sanonut sen sata kertaa! haluan olla yksin, uida sitten vaikka siinä yksinäisyyden paskassa ennemmin kuin siinä että minua kilttiä ihmistä käytetään koko ajan henkisesti ja taloudellisesti hyväksi. HEIPPA VAAN, "ystävät"!!
[/quote]
ikäsi?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:27"]
No laita nyt oma nimi mukaan niin tietää olla ottamatta yhteyttä.
[/quote]
Asianosaiset kyllä tietävät ilman nimen huuteluakin
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:24"]
[/quote]
ikäsi?
[/quote]
:) 34
ap
jostain syystä tuntuu että oikeasti olet alle 30
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:34"]
jostain syystä tuntuu että oikeasti olet alle 30
[/quote]
harmi en nyt pysty nuorentumaan
ap
blokkaa somesta, vaihda puhnro ja anna huudella.
Ootko masentunut