Menee hermot kuntosalilla! Onko tämä mielestänne ok?
Kuntosalillani käy ryhmäliikunnoissa eräs hyvin hämmentävä naikkonen. Hän on tunneilla usein ilman paitaa(pelkissä urheilurintsikoissa) ja taisipa viime kerralla kesän innoittamana jättää housutkin kotiin. Tai ainakin "housut" näyttivät lähinnä urheilualushousuilta. Muutenkin käytös on hieman huomiohakuista ajoittain, mikä häiritsee tuntia ja omaa keskittymistä.
Onko mielestänne ihan ok, ja mitäköhän mahtaa säännötkin sanoa? Voinkohan valittaa asiasta henkilökunnalle?
On todella vaikea keskittyä omaan treeniin, kun toinen hihhuloi edessä napa vilkkuen ja käyttäytyy kuin pikkulapsi, vaikka kyseessä siis jo keski-iän ylittänyt rouvashenkilö.
Neuvoja?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:38"]Munkin salilla pyöri viime kesänä yks nainen joka oli usein pukeutunut tuollasiin pieniin hot pantseja/hipster-mallisia alushousuja muistuttaviin minishortseihin ja urheilurintsikoilta näyttävään lyhyeen toppiin. Muija oli jonkinmoinen fitness-ihminen kai, ja ähisi ja huokaili treeniliikkeitä tehdessään. Se oli oikeasti ihan älyttömän kiusallista ja myötähäpeää aiheuttavaa... Ei sellasta käytöstä mun mielestä tartte julkisella salilla kattella. Ähiskööt alusvaatteissaan keskenään, muut ei sellasta todennäköisesti halua nähä.
[/quote]
Entä jos "fitnessihminen" oliskin ollu Petteri perusbodari ähisemässä ja huokailemassa, olisko se ollu ok?
[/quote]
tai läski av-mamma?
[/quote]
Ei se minua haittaa että tää nainen oli kropaltansa hyvässä tikissä, ja kovalla työllä treenatusta kropastaan saakin olla ylpeä. Mutta en myöskään haluaisi katsoa bodattua miestä treenamassa yleisellä salilla samaa postimerkin kokoluokkaa olevissa minishortseissa. Mun mielestä sellanen vaatetus ja kovaääninen ähkiminen ei oo hyvää käytöstä salilla.
Ap:n kaltaisten idioottien takia en käy ryhmätunneilla. Siellä oikeasti kytätään.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:30"]Ne on just näitä jotka laittautuu salille ja menee sinne siinä toivossa, että sais pokattua itelle jonku lihaskimpun. Ei siellä niin kuuma oo, että ei kunnon vaatteita voi laittaa.
[/quote]
mä treenaan rinnan alle ulottuvassa topissa ja tiukoissa trikoissa. En halua pokata lihaskimppuja, mulla on jo ikioma maratoonari kotona.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 07:57"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:30"]Ne on just näitä jotka laittautuu salille ja menee sinne siinä toivossa, että sais pokattua itelle jonku lihaskimpun. Ei siellä niin kuuma oo, että ei kunnon vaatteita voi laittaa.
[/quote]
mä treenaan rinnan alle ulottuvassa topissa ja tiukoissa trikoissa. En halua pokata lihaskimppuja, mulla on jo ikioma maratoonari kotona.
[/quote]
Et varmaan saa siltä maratoonarilta tarpeeks huomioo ?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 07:57"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:30"]Ne on just näitä jotka laittautuu salille ja menee sinne siinä toivossa, että sais pokattua itelle jonku lihaskimpun. Ei siellä niin kuuma oo, että ei kunnon vaatteita voi laittaa.
[/quote]
[/quote]
Et varmaan saa siltä maratoonarilta tarpeeks huomioo ?
[/quote]
Kuka sitä nyt maratoonarilta huomiota haluaa?
Sori vaan ap mutta kuvattu vaatetus on kyllä ihan sallittujen rajoissa, joskin harvinainen Suomessa.
Aloitus samaa sarjaa kun valitus siitä kun naiset pitävät tiukkoja trikoita tai ovat meikattuna salilla jne. Mitä hittoa se sinulle kuuluu kuka siellä on missäkin vaatteissa. Sillä naisella on vaatteet päällä joten ei loukkaa minkäänlaista sukupuolisiveellisyyttä tms. Joten keskity vaan siihen omaan treeniisi. Et voi kontrolloida muita ihmisiä ja kuinka he saavat pukeutua. Ja pysy kotona jos niin ahdistaa.
ap=vastenmielinen tylsistynyt ilkeä kateellinen ja pahansuopa ihminen
(en tosin käy salilla, mutta tuskin huomaisin toisten vaatteita, jos kävisin)
Tuo vaatetus on hyvän maun rajoilla, mutta on kuitenkin vaatetus.
sen sijaan niitä painoja ei kesken tunnin saisi hakea kuin poikkeustapauksessa, tyyliin unhoti käsipainot kokonaan. On todellakin turvallisuusriski kantaa painoja täyden salin läpi, voi helposti kompastua muiden painoihin, juomapulloihin, pyyhekisiin tms. Ihmettelen todella, että ohjaaja ei puutu tuohon, hänen pitäisi. Ap:nä sanoisin tunnin jälkeen ohjaajalle, että voisiko muistuttaa ennen tuntia, että kesken tunnin ei saa hakea mitään ja kaikki tarkistavat että tarvittavat välineet on haettuna.
Jos katsot liian pitkään se syyttää sua raiskauksesta.
Juuri viime viikolla katselin jumpassa noin nelikymppistä naista, joka oli käärinyt paitansa ylös rintojen päälle eli oli käytännössä vain urheilurintaliivisillään. Housut sentään oli jalassa, mutta valkoiset mustalla pitsillä varustellut stringit näkyivät jokaisessa taivutuksessa...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 08:44"]Juuri viime viikolla katselin jumpassa noin nelikymppistä naista, joka oli käärinyt paitansa ylös rintojen päälle eli oli käytännössä vain urheilurintaliivisillään. Housut sentään oli jalassa, mutta valkoiset mustalla pitsillä varustellut stringit näkyivät jokaisessa taivutuksessa...
[/quote]
Hui kauheeta, ihanko jokaisessa taivutuksessa vilkkui alushousut. Mahtoi tulla traumat
Monilla saleilla on jotkin pukeutumisohjeet(juuri siksi että ei nakuilla),joten kyllä varmasti voit henkilökunnalle huomauttaa.Ulkomailla joillekin saleille ei pääse ilman pientä pyyhettä,koska pyyhkellä kuivataan laitteet mahdollisesta hiestä tai sen avulla vältetään ihokontaktia laitteisiin.Jos teilläkin joku siellä nakuilee niin kyllä siihen pitää voida puuttua,teillä varmasti on jotku alustatkin välillä käytössä joten paitojen käyttö on suositeltavaa,samoin housujen(pelkät alushousut ei käy)
Miksi kuvittelette ettei henkilökunta ole huomannut pukeutumista ja puuttunut siihen jos se ei ole sopivaa? Jos nainen jatkuvasti pukeutuu samoin, se on luultavasti ihan ok salin puolesta.
Yyh, en mäkään välitä siitä että muilla on joku ihmeellinen tarve olla puolalasti salilla. Ite haluais rauhottua ja keskittyä, mut lähinnä vituttaa ku jonku stringit näkyy -_- Läheisellä kamppailulajikeskuksella käy likkoja liian pienissä reenivaatteissa ku kaikki näkyy läpi..
Onks se liikaa vaadittu et pukis oikeeta kokoa ja vaatteet ylipäänsä? Haittaako se sun treeniä jotenki mielettömästi jos sulla onkin sun treenirintsikoiden päällä vaik toppi?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:29"]Yyh, en mäkään välitä siitä että muilla on joku ihmeellinen tarve olla puolalasti salilla. Ite haluais rauhottua ja keskittyä, mut lähinnä vituttaa ku jonku stringit näkyy -_- Läheisellä kamppailulajikeskuksella käy likkoja liian pienissä reenivaatteissa ku kaikki näkyy läpi..
Onks se liikaa vaadittu et pukis oikeeta kokoa ja vaatteet ylipäänsä? Haittaako se sun treeniä jotenki mielettömästi jos sulla onkin sun treenirintsikoiden päällä vaik toppi?
[/quote]
Älä tuijottele niiden ihmisten perseitä tai tissejä jos ahdistaa. Ei mun silmille kenenkään stringit väkisin pomppaa koska en keskity treenatessa muiden perseisiin tai tisseihin vaan siihen omaan treeniin. Suosittelen sinullekin.
Kyllä taas kateelliset akat nokkii toisiaan...
Jos ne on alusvaatteet, ei ole asiallista olla vain niillä. Mutta jos ne on urheilutoppi ja sortsit, ne on ok. Ne on joko-tai, ei ole ap:n mielipidekysymys.
Siis suurin osa maailmalla vetää maailmalla just niillä "urheilurintsikoissa" saleilla ja niissä pikkushortseissa, että tää muija on vaan edelläkävijä suhun verrattuna :D
Muotia se vaan on ja älä sitten kato mene eturiviin ja ota vaikka näkösuojaimet jos häiritsee vaihda salia mutta ei se parane.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:54"]Elikkäs. AP:n tunneilla käy ilmeisesti joku suuri huuteleva persoona.
Ymmärrän siltä kannalta valittamisen pukeutumisesta, että esim. nikella on mallistossa erehdittävästi shortsien näköisiä alushousuja. Niistä näkyy aika raa'asti läpi kirkkaissa valoissa :D Mua häiritsisi toisten pieni pukeutuminen lähinnä siksi, että jos ne hikoilevat jumppamatot ja treenilaitteet kun ei ole vaatteita imemässä hikeä. Ällöttävää. Mut jos joku haluaa pukeutua piukkoihin vaatteisiin ja saada huomiota, niin ei se ole keneltäkään muulta pois. Siitä vaan!
Jättääkö tämä naisihminen siis hakematta treenivälineet tunnin alussa, ja juoksee sitten hakemassa niitä koko tunnin? Se on kyllä ärsyttävää.
[/quote]
On siis hakenut tunnin alussa liian vähän painoja ja hakee niitä sitten tuntien kesken ja muutenkin hölöttelee omiaan. Ap