miehen sisko on todella ärsyttävä
Auttakaa mua av mammat! Mitä pitäis tehä kun miehen sisko on mun mielestä todella ärsyttävä!? Kaikki siihen liittyvä ärsyttää mua siitä ja tämä mun ajatus hänestä tulee siitä kun hän muutama vuosi sitten yritti erottaa meidät... Sen jälkeen olen vihannut häntä tosi paljon... Mitä mun pitäis tehä?
Kommentit (13)
Kuinka vanha tytteli on kyseessä? Jos se on 16, toi on ymmärrettävää mutta ei tietenkään hyväksyttävää. Jos tyyliin 36, niin olisi jo joku diagnoosi paikoillaan... Onko muuten perheeseensä takertuvaa ja mustasukkaista tyyppiä? Niin, että ei osaa lopettaa lapsuuttaan ja oppia näkemään läheisiään ihmisinä?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:44"]No pitäisköhän teiän avmammojen kasvaa ku kommentit on sen laatusia... Ja tämä sisko selitti miehelleni että olisin kuulemma yrittänyt baarissa iskeä muita miehiä ja muutenkin jutellut miehelleni etten ole se oikea hänelle ja muutenkin emme kuulemma sovi yhteen
T.Ap
[/quote]
Käske sen näyttää todisteita, tai muuten laitat kunnianloukkaussyytten menemään. No et tietenkään saisi tuosta syytettä nostettua, mutta ehkä se havahduttaisi mimmin tajuamaan, että käytös ei niinkuin suuren maailman mittakaavassa ole ok.
Hyväksyä se, että kaikista ei tarvitse pitää?
Mikä muu mahdollisesti ärsyttää kuin tuo jättämisenyrittämisjuttu? Faktat tiskiin, niin osataan paremmin neuvoa. Eli puoskaroida oppimääränämme korkeintaan yksi huonosti suoritettu lukio psykologian kurssi.
Siis yritti erottaa sua ja veljeäs, vai sua ja poikkistas?
No varmaankin hei mua ja mun poikaystävää
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:33"]Auttakaa mua av mammat! Mitä pitäis tehä kun miehen sisko on mun mielestä todella ärsyttävä!? Kaikki siihen liittyvä ärsyttää mua siitä ja tämä mun ajatus hänestä tulee siitä kun hän muutama vuosi sitten yritti erottaa meidät... Sen jälkeen olen vihannut häntä tosi paljon... Mitä mun pitäis tehä?
[/quote]Kasvaa?
No pitäisköhän teiän avmammojen kasvaa ku kommentit on sen laatusia... Ja tämä sisko selitti miehelleni että olisin kuulemma yrittänyt baarissa iskeä muita miehiä ja muutenkin jutellut miehelleni etten ole se oikea hänelle ja muutenkin emme kuulemma sovi yhteen
T.Ap
No kaikkein eniten tietenkin ärsyttää tämä mun mustamaalaaninen mun miehelle,se että hän kohtelee mua todella töykeästi (jättää kokonaan huomioimatta,halveksii mua ja mun päätöksiä) sekä se että kun mieheni oli täyttämässä 18 hän ns "juotti" mieheni aivan tajuttomaan kaatohumalaan siten että hän oksenteli koko automatkan 5 min välein vaikka tiesi että hän ei oo pahemmin koskaan ennnen juonut... Sekä mieheni sisko tiesi että seuraavana päivänä meillä olisi tapaaminen vanhempien kanssa ja asuntokauppojen teko johon mieheni ei sitten voinut osallistua.... Ja kyseessä on siis minua vanhempi eli noin 30v...