Voitin 100 000 euroa!
Aikamoinen onni potkaisi! Minulla kun ei yleensä ole yhtään arpaonnea. Nyt kuitenkin oli jossain nettiarpajaisissa lykästänyt ja summakin varsin mukava. Sain sähköpostiin ilmoituksen ja riitti, että syöttää pankkitunnuksensa, niin saavat rahat toimitettua tilille. Kuinka kauan pitää odottaa? Ilmeisesti kansainvälinen tilisiirto tms. kysymyksessä.
Kommentit (9)
Onhan tämä vain paska trolli eikä kukaan usko näihin nigerialaiskirjeisiin?
Minäkin sain tietää netin kautta perineeni jonkun kaukaisen sukulaisen ja muutaman miljoonan, kunhan ilmoitan yhteystietoni ja pankkitilini numeron. Joo kohta oon rikas!
Vitun köyhät! Mulle tuli sähköpostia jossa kerrottiin minun olevan Muammar Gaddafin ainoa perillinen. Nyt odottelen miljoonaperintöäni.
Ai vitsi, oon kade teille! Ei kaikki saa 100 000€ tai miljoonaa.
Mullekkin tuli sählöpostiviesti että saan kultasen ponin, 5 avoautoa ja 3 maasturia, 4 miljoonaa tilille ja 5 tonnia käteisenä, oma iso talo Amerikasta ja sit Suomesta merenrantanäkymällä. Ja kaikki tää ku laitan vaa pankkitietojen välityksellä! Vitsi et oon onnekas!!!
Ai vitsi, kuulin juuri että Sunny Car Centerkin saa rahoituksen Nigeriasta muutaman sadan tuhannen euron käsittelymaksua vastaan!
UP