Apua rankkaan ja ahdistavaan päivään!
Hei vauvvelit! Minulla on ollut erittäin rankka ja ahdistava päivä! Päivä on ollut pitkä ja paljon on tapahtunut, joutunut käymään ei niin mukavissa paikoissa ja kokenut paljon surua. En tarkenmmin voi kertoa, mutta nyt olen yksin kotona ja hirveä ahdistus päällä ja jotenkin sellainen pelkotila meneillään vaikka mitään pelättävää ei ole. sellainen olo että tulen yölläkin näkemään painajaisia ja jotenkin vain pelottaa ilman syytä. Mikä avuksi? Mikä saisi mieleni rahoittumaan. Tarkemmin olotilani on pelokas, erittäin stressaantunut ja ahdistunut samaan aikaan...:\
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:23"]Ajattele, että esim. mulla rankka ja ahdistava pv on edessä huomenna, sinulla sentään jo ohi. Mikään olotila ei kestä ikuisesti, pian tuntuu paremmalta. Niinkuin heti nyt.
[/quote] niin mutta kyse on pitkäaikaisemmasta vähän rankasta ajasta :\ ehkä huomenna on parempi olo kuitenkin .
Miksi muka ei voisi tarkemmin kertoa. alappa kertoa niin käydään asia läpi.
Kyllä se siitä. Jonkin ajan päästä jo muistelet että siitäkin selvittiin. Rauhoitu, koeta vaikka meditoida ja tyhjentää mielesi. Jos pääset niin käy luonnossa. Tsemppiä ja jaksamista!
Ajattele, että esim. mulla rankka ja ahdistava pv on edessä huomenna, sinulla sentään jo ohi. Mikään olotila ei kestä ikuisesti, pian tuntuu paremmalta. Niinkuin heti nyt.