Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAKKAUSHUOLIA! AUTTAKAA MITÄ TEEN?

Vierailija
29.05.2015 |

Oon 16v poika. Ja meidä koulun yksi todella kaunistyttö alkoi vaikuttamaan, että olisi kiinostunut minusta: hymyili ja usein katseemme kohtasivat. (Voi toki olla, että se oli vain minun kuvitelmaa.) No ajattelin silloin, että ei mulla ole mitääm mahiksia saada häntä tyttöystäväksi tai mitään muutakaan sellaista. Tunsin, että en ole hänen "arvoisensa". Minusta tuntui, että hänelle kuuluu jokin tyttöjen suosiossa olevista pojista enkä minä kuulu todellakaan siihen. Jätin asian sitten, koska en kehdannut mennä puhumaan.

Nyt parinpäivän sisällä aloin entistä enemmän tuntea ihastusta, mutta mulle selvisi eilen, kun kuulin tytön kavereiden puhuvan siintä, että hän kuolaa yhden toisen kundin perään. Jotenkin harmittaa vain niin kovasti. Tiedän, että asiat eivät mene niin, että "voin laittaa hyllylle ihmiset ja ottaa käyttöön kun huvitaa". Mutta kadun sitä, että jätin aikoinaan asian. Se oli suurivirhe. Jotenkin vain harmittaa niin kovasti, vaikka tämä kuulostaakin varmaan ihan järjettömältä.

Ehkä jos haluisi toimia oikein ja itsensä eduksi, niin pitäisi mennä puhumaan asiasta, mutta en mitenkään kehtaa. Ei minusta ole siihen. Mutta kuitenkin harmittelen asiaa, koska ehkä haluisin mennä, mutta en voi.

Myöskään ne oman "tasoiset" tytöt joita voisin saada ei kiinosta pätkääkään. En vain voi sille mitään, että kiinostun niistä joita en voi saada.

Mitä mun pitäisi tehdä? Vai onko asia jo niin, ettei ole mitään tehtävissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu, että en pysty keskittymään mihinkään muuhun. Mutta oikeasti en kehtaa mennä puhumaan sille. Enkä nää häntä enään huomisen jälkeen, kun todistustenjako ja alkaa loma. T.ap

Vierailija
2/5 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä mun pitäis tehä?

Vierailija
4/5 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö saattaa olla hieman ujo ja odottaa että poika lähestyy. Voisithan jutella tytölle ihan kaverimielessä ja hieman kuulostella saatko vastakaikua.  Jos seurustelusta ei tule mitään, niin tutustutte toisiinne.

Tädin neuvo: Älä rupea lässytämään, älä esitä kovista äläkä missään nimessä vonkaa.

Vierailija
5/5 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan