Miehet: onko poikamainen kroppa turn-off muuten kauniilla naisella?
Kommentit (42)
Olen tyttö! Mutta hoikka ja erittäin pienirintainen, ja kapea lantio .... Ei siis mitään muotoja mutta kuitenkin sopusuhtainen. Olen kuullut enemmän kehuja miehiltä vartalostani ja naisilta haukkuja laihuudestani ja pienirintaisuudestani :D . Kukaan mies ei ole kommentoinut pahalla tai huomautellut kun taas tytöt ovat voineet olla erittäin ilkeitäkin
Uus naiseni on juuri tälläsellä poikamaisella kropalla varustettu ja todella pienet rinnat... Jostain syystä vain tykkään ihan mielettömästi.
On se kulli suussa usein sellainen yllätys, että vie hetken aikaa orientoitua tilanteeseen. Sitä kyllä kuitenkin haluaa naistaan, vaikka kroppa olisikin hieman maskulöiinisempi. Nainen on kuitenkin aina nainen. On niillä kuulantyöntäjilläkin vientiä ollut, vaikka aparta kasvaa ja persekarvat väpättää muskeleilla.
Millasenkohaan kategoriaan tällänen kroppa menee?; muodoton tasapaksu torso ilman erottuvaa uumaa, melko isot b-kupin rinnat, lyhyet pökkelö jalat, alhaalla roikkuva muodoton perse? Miesmäinen vai menenkö suoraan kategoriaan; suohirviö?
Ei ole. Kelpaat hyvin kunhan alko maistuu ja haluat munaa.
Naisvaltaisella palstalla huomaa taas, että naiset vastailevat itse niinkuin toivoisivat miesten vastaavan. Miehet vastaisivat että muodokas naisellinen hoikka kroppa miellyttäisi heitä eniten, kun taas naiset kärjistävät naisten vartalot joko poikamaiseksi tai lehmämäiseksi. Naisten puheessa katoaa aina normaalipaino ja välimuodot.
Ei haittaa, sporttinen vartalo hyvä.
M25
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:20"]Millainen on poikamainen kroppa? Tarkoitatko muodotonta?
[/quote]
Tasapaksu, ei kurvikas.
[/quote]Vyötärö kun erottuu hyvin niin riittää. Muutenhan kroppa ei wroa miehen kropasta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:58"]
Naisvaltaisella palstalla huomaa taas, että naiset vastailevat itse niinkuin toivoisivat miesten vastaavan. Miehet vastaisivat että muodokas naisellinen hoikka kroppa miellyttäisi heitä eniten, kun taas naiset kärjistävät naisten vartalot joko poikamaiseksi tai lehmämäiseksi. Naisten puheessa katoaa aina normaalipaino ja välimuodot.
[/quote]
Koitas nyt hyväksyä, että kaikki ei tykkää samanlaisista. Jos poikamaisella kropalla tarkoitetaan sellaista mikä on jollain hoikilla malleilla, pienehköt rinnat, kapea lantio, muuten kaunis kasvoiltaan, niin kelpais mulle semmonen nainen. Isoutareiset "muodokkaat" naiset ei ole mun juttuni.
Leveät hartiat, olematon lantio, tasapaksu pötkylä. En tykkää.
Ainoastaan leveät hartiat on turn-off. Tasapaksuus ei haittaa. Kasvot ovat vain niin paljon tärkeämmät kuin vartalo.
Ja oikeastaan tuo 'poikamainen vartalo' on vähän seksistinen kuvaus miehiä kohtaan, koska miehen vartalo ei ole suora pötkö sen enempää kuin naisenkaan, vaan miehen ja naisen vartalossa korostuvat aivan eri asiat. Parempi termi olisi ehkä androgyyni vartalo.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:30"]
Leveät hartiat, olematon lantio, tasapaksu pötkylä. En tykkää.
[/quote]
Muuten ihan hyvännäköinen akka, mutta on kyllä aivan liian laiha.
Ruipelonaisilla on aina roikkuva pillu, niin en tykkää
No mulla on varmaan ns. poikainen vartalo, mutta miehiä on kyllä aina riittänyt. Pukeudun kyllä supernaisellisesti ja koska olen hyvin hoikka, niin lyhyet hameet, sukkikset näyttävät eittämättä hyvältä. Ja kasvot on nätit.
Miellyttänen miehiä, jotka tykkäävät sirosta, hoikasta ja kiinteästä varresta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:39"]
[/quote]Miten se voi roikkua?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:30"]
Pienet rinnat kuuluvat poikamaiseen kroppaan ja myös pitkät jalat.
[/quote]Enpä tiedä tuota.
Kadulla näkee usein pariskuntia, joissa nainen on esim. 10 cm lyhempi kuin mies, mutta jalat ovat 10 cm pitemmät.
Luulen, että niin miehet kuin naisetkin ihastuu paremminkin siihen, miten kukakin vartalonsa kantaa. Vaatteillakin pystyy niin paljon vaikuttamaan siihen, miltä vartalo näyttää. Itse olen hoikka mutta kurvikas ja ajattelen, että kapealanteinen ja "poikamainen" vartalo näyttäisi paljon seksikkäämmältä. Nyt jos panen jotain vartalonmyötäistä päälle, näytän lähinnä reheveltä.
Mitä nyt sanoisin, mulle ei ole mitään yksittäistä asiaa, joka olisi turnoff. Naisissa ja heidän vartaloissaan kiinnostavaa ja kiihottavaa on juurikin naisten erilaisuus.
Olen ihastunut poikamaisella vartalolla varustettuihin tyttöihinkin, vaikka en sitä nyt suosikiksi osaisi kyllä heti nostaa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:39"]
[/quote]Miten se voi roikkua?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No häpyhuulet roikkuvat ja ovat isot. Chubbyilla on tiukempi pillu
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:20"]Millainen on poikamainen kroppa? Tarkoitatko muodotonta? [/quote] Tasapaksu, ei kurvikas.
[/quote]
Voi olla selvä kapea vyötärö, mutta lanteet ovat joka tapauksessa kapeat eli suhteessa ero ei vyötärön ja lantion välillä ole silmiinpistävä.
Pienet rinnat kuuluvat poikamaiseen kroppaan ja myös pitkät jalat. Lyhytjalkainen tyllerö ei voi olla "poikamainen", vaikka olisi kuinka tasapaksu. Eli tasapaksuus ei ole kriteeri vaan tietynlainen varsamainen sulokkuus.
Valitettavasti tämä vartalotyyppi kärsii ikääntyessä eniten. Jos nainen ei liho, niin hänestä tulee kuiva harppu. Eli vanhemmiten nämä muodokkaammat ovat usein kauniimpia.
Tämä täytyy ottaa huomioon vaimoa valittaessa.