Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä peittoani vaivaa? Surettaa

Vierailija
14.06.2015 |

Untuvapeittoni palveli minua moitteettomasti vuosia, mutta sitten pesin sen taas, aivan kuten ennenkin. Ulos koneesta tuli JÄRKYN hajuinen peittonen. Suustani pääsi spontaani HYYIII VVIIITTTUUUU, HYI VITTU, niin karsea haku se oli. Nuuhkaisin pesuainelokroa ja siellä lymyili sama paskahaju. Zeoliitit tainneet pesiytyä muhimaan. Mutta kun pesen muita pyykkejä ei niihin tartu paskahaju. Peitto on ainoa. Eli nyt minun täytyisi hävittää tuo märkä paskahajupeitto johonkin enkä tiedä mihin. Olen vähän poissa tolaltani, en olisi uskonut että voin joutua tällaiseen tilanteeseen hyvän peiton kanssa. No myönnetään, että se on omaan makuni vähän liian pieni peitto ja turhan kevyt, mutta periaatteessa hyvä peitto. En halua kuivattaa sitä kuin mit taansa pyykkiä, koska se HAISEE.
tai sitten pesen se etikalla...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ TAHANSA, ei mit taansa!

Vierailija
2/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana! HAJU, EI HAKU!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaa se metsään.

Vierailija
4/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvat haisevat märkänä pahalta, mutta kuivuttuaan peitto on varmasti ihan ok. Onhan sulla kuivausrumpu? Jos ei niin huolehdi että pöyhit peittoa kuivumisen aikana usein. Tasokuivaus olisi myös ok, etteivät untuvat valu lokeroiden alareunaan.

Vierailija
5/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jatkossa vain Sertoa, siinä ei ole zeoliittia.

Vierailija
6/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin mielialalääkitystä.

Vierailija
7/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu en oo nauranu näin paljoa pitkään aikaan :D .... toivottavasti keksit keinot! Tsemppiä

Vierailija
8/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan pestä peiton myös uudestaan untuville tarkoitetulla pesuaineella. Ei se nyt lopullisesti ole pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi