Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri nyt: Kaappaus keittiössä @Ava

Vierailija
14.06.2015 |

Näiden hahmojen on pakko olla käsikirjoitettuja?

"Joo mä lihoin 30-kiloa raskauden aikana, varmaankin kun syön vain spagettia ja mäkkisafkaa."

Argh. Terveyskulut jokaisen itsensä maksettavaksi! Tai vakuutettavaksi. Mahtaisi olla vakuutuksen hinta kohdallaan, kun otettaisiin ensin kattava kehonkoostumus ja verenkuva tällaisilta tapauksilta :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan 30 kiloa. Minä lihoin yli 20, mutta nyt kun lapsi on vuoden, ei niitä ole jäljellä.

Vierailija
2/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:19"]

Se kirjoitetaan 30 kiloa. Minä lihoin yli 20, mutta nyt kun lapsi on vuoden, ei niitä ole jäljellä.

[/quote]

Mahtoi siinä Milkyway maistua.

Itse elin normaalisti ja kiloja tuli vain vauva + 1,5kg. Kaikki jäi laitokselle. 

Eikä se vaatinut mitään erityistä itsekuria, tai panostusta. Elin arkisesti kuten ennenkin. Ei vaan voi ymmärtää, miten joku lihoo raskauden aikana "sivutuotteena". Noh, jokaisen oma asia. Mutta on siinä miehillä kestettävää myös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:19"]

[/quote]

Itse elin normaalisti ja kiloja tuli vain vauva + 1,5kg. Kaikki jäi laitokselle. 

Eikä se vaatinut mitään erityistä itsekuria, tai panostusta. Elin arkisesti kuten ennenkin. Ei vaan voi ymmärtää, miten joku lihoo raskauden aikana "sivutuotteena". Noh, jokaisen oma asia. Mutta on siinä miehillä kestettävää myös :)

[/quote]

Joo, en tiedä mutta voisikohan sillä olla jotain tekemistä aineenvaihdunnallisten muutostenkin kanssa eikä pelkästään sillä, että syödä mussutetaan ihan huvikseen kaikenlaista kahden tai kolmen tai jopa neljän edestä. Ainakin kilpirauhanen ja sokeriaineenvaihdunta ovat helposti kovilla raskauden aikana. 

Vierailija
4/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]
Kaikki jäi laitokselle? Vauvakin? No varmaan parempi sille.

Vierailija
5/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]mulle tullut joka raskaudessa 25 kg. Synnärille jäänyt 20 kg eli nesteitä, loput 5 kg lähtenyt kuukaudessa ja imetysaikana lähtenyt vielä lähtöpainosta 5 kiloa. Eli tosiaan nestettä van. Järkyttäviä säkkejä jaloissakin nestettä.

Vierailija
6/6 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mä olen lihonut jokaisessa raskaudessani 12-17kg. Samalla tavalla olen syönyt ja liikkunut kuin ennen raskautta. Syönyt ehkä jopa terveellisemmin ja joutunut jättämään ne satunnaiset (kerran kuussa) pitsatkin pois järkyttävän närästyksen takia.

Mistähän se sit johtuu et mä lihon.. ei ainakaan suklaasta, pullista ja herkkumätöstä..eikä myöskään kilpirauhasongelmista tai diabeteksestä. Joillain raskaana olevilla on vain taipumus kerätä kaikki energia varastoon..vaikkei aina tarviskaan.

Näillä mennään. Onneksi jokainen raskauskilo on hävinnyt "itsestään" ensimmäisen vauvavuoden kuluessa.