Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen, millaisista asioista juttelet työkaverimiehen kanssa

Vierailija
05.02.2022 |

jos satutte olemaan kahden?

Toisessa ketjussa joku kommentoi, että ei sovi jakaa omia huolia niin että toiselle tulisi lohduttajan rooli. Onko se sinusta sopivaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan avaudu huolistani työkavereille, eikä sukupuolella ole siinä mitään väliä.

Vierailija
2/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoista kuin työkaverinaisillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista. Joskus esimiesmies kertoo aikuisista lapsistaan ja lastenlapsistaan. Aika paljon ollaan kahden, kun on kolme työntekijää, yksi tekee koko ajan etänä, käy vain välillä palaveriissa konttorilla ja toinen tekee osan viikkoa etänä. Minun työni ei ole mahdollista etänä, tai vaatisi paljon järjestelyjä että voisin tehdä . Minä puhun perheasioistani vain kysyttäessä ja silloinkin hyvin päällisin puolin, koska perheelläni on oikeus yksityisyyteen.  

Vierailija
4/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista.

Vierailija
5/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan töistä, politiikasta, luonnosta, suomettumisesta, natseista, Neuvostoliitosta, terveydenhuollosta, Suomen koulutusjärjestelmästä, julkishallinnosta ja siitä minne mentäisiin lounaalle. Noin suurin piirtein. Ai niin keskustellaan myös musiikista ja siitä on 70-luvun jälkeen tehty yhtään hyvää musiikkia.

Vierailija
6/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys kysymykseen eli miten avudut työkaveri henkilölle?

Vierailija
7/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä me jutellan työasioista. Ja sitten ajankohtaisista asioista.

Välillämme on niin suuri ikäero, ettei kukaan milläään parhaimmillakaan tai pahimmillakaaan ajatuksilla, voisi koskaan mitään muuta olettaa.

Onneksi tulen toimeen kaikkien työtovereiden kanssa työpaikallani.  Ja meidän työpaikalla ei todellakaan ole mitään ns, työpaikka romansseja eikä flrittailua tai muutakaan vikittelyä, mihinkään suuntaan.

Johtuu siitä, että siitä, työpaikka on täynnä miehiä ja itse olen kohta eläkeelle jäävä harmaapäinen mummo, jonka elämän täyttää tällä hetkellä lapsenlapset ja se, että yritän selviytyä jatkuvassa muutoksessa olevassa työelämän ja it-laitteiden ja ohjelmistojen muutoksessa, parhaalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
8/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä sukupuolella ole väliä. Ihan samanlailla jutella miehille ja naisille.

Vierailija
9/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan lapsista. Ainoa miestyökaveri on tuore isä ja sillä on isyys vielä vähän hakusessa, mutta tykkää hehkuttaa poikaansa.

Vierailija
10/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta, mutta minä en ala kuuntelemaan miesten valituksia. Vaimo sitä tai vaimo tätä. Kehua pitää vaimoaan.

Vierailija
11/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista tulee puhuttua. Kaikille työkavereille ja pomoille. En avaudu omista asioistani, eikä kiinnosta muiden yksityisasiat. Varmaan hoiva-ja opetusaloilla toisenlaista.

Vierailija
12/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillujuttuja👵

Vierailija
13/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä ja alastamme ylipäätään. Lapsistamme, jotka ovat kavereita keskenään. Yhteisistä tutuistua. Remontoinnista.

Vierailija
14/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu töissä huolista. Kevyistä, mukavista asioista vain.

Vierailija
15/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työasioista tulee puhuttua. Kaikille työkavereille ja pomoille. En avaudu omista asioistani, eikä kiinnosta muiden yksityisasiat. Varmaan hoiva-ja opetusaloilla toisenlaista.

Nökötän siis yksin työhuoneessani ja sinne tullaan asian kanssa.

Vierailija
16/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaverustuttu niin että toinen tuntuu kuin kaverilta, juttelen kaikesta maan ja taivaan välillä niinkuin  naisillekin. Minulle ei sukupuoli merkitse kaveruudessa.

Vierailija
17/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ovat harvoin ystäviä.

Joten he ovat viimeisiä ihmisiä, keille kannattaa avautua ja kertoa kaikkein henkilökohtasimmista asioista.

Kannattaa aina muistaa se, että työelämä ja yksityiselämä ja sen yksityiselämän huolet ja vaikeudet, samoin kun se ilot ja onni, ovat täysin eri asia.

Olitpa sitten onneton tai onnellinen, niin aina työkavereista löytyy niitä, jotka nauttivat siitä kun sulla menee huonosti ja voit pahoin.

Samoin kuin löytyy työkavereista niitä, jotka kadehtivat sitä, jos sinä olet onnellinen ja sinulla menee hyvin.

Ikävä kyllä, mutta tämä raaka totuus ihmismielestä ja ihmisitä yleensä.

Suurimman virheen ihmisuhteissa, ihminen tekee yleensä siinä, että hän olettaa muidenkin ihmisten olevan samanlaisia, kuin hän itse on.

Tässä suurimman virheen  tekevät ne viattomat ja itse hyväntahtoiset ihmiset, jotka aina toivovat kaikille hyvää ja parasta menestystä.

He luulevat, että kaikki ihmiset ajattelevat samoin kuin he itse.

Valitettavasti.

Vierailija
18/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon jutellaan seksiasioista ja meillä on suunnitelmissa lähteä porukalla lappiin "hiihtämään" keväällä💋

Vierailija
19/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti lyhyemmin. Tämä mm siksi että olen heihin muihin nähden ns ”vihollisleiriä” ja pelkäävät että juoruan ylemmille tai jotain. Joudun toistuvasti pyytämään heitä tekemään jotain jota eivät haluaisi tehdä tai eivät pidä ollenkaan tärkeinä (mutta lainsäädäntö tai yhtiö vaatii jne).

En jaksa esittää ja lässyttää jotta pitäisivät minusta, työasiat hoidan asiallisesti vain ja thäts it. Lisäksi vuosien saatossa huomannut ettei miehet kuuntele pitkiä monimutkaisia juttuja, joten siksikin sanon asiani selkeästi, lyhyesti ja ytimekkäästi, maksimissaan yhden asian kerralla hoidan. Muutoin eivät tee mitään mitä pyydetty ja yrittävät venkoilla omista töistään minkä ehtivät.

Suurin osa työkavereistani on miehiä, valitettavasti ja tunne on varmasti molemminpuolinen.

Vierailija
20/27 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala pakolla juttelemaan jos ei ole asiaa. Jos jommalla kummalla tulee jotain juttelun arvoista asiaa mieleen niin jutellaan, ja joskus siitä tulee pitkäkin keskustelu sekalaisista aiheista. Joskus taas ei puhuta mitään.

Henkilökohtaisen elämäni huolista en ala avautumaan työpaikalla kenellekään. Pyrin käsittelemään kotiongelmat kotona ja jättämään ne kotiin. Työhuolista kyllä avaudun työkavereille tarvittaessa, koska he voivat ehkä niissä auttaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi