Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

180 e tilillä, mitähän sitä jussina..

Vierailija
14.06.2015 |

Mulla lyö pää tyhjää. Siis mulla on oikeesti ton verran rahaa tilillä, ja jonkin hetken verran tässä pitäisi vielä kitkutella, mutta ahdistaa jo valmiiksi ajatus kolmen päivän vapaaputkesta, jos vietän ne nuhjuisessa kämpässä, nuhjuisessa kaupungissa, missä mikään paikka ei ole auki.. Eli keksiskö joku mulle ja parille kaverille edullista ja kivaa juhannustekemistä? :) 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:00"]Ostakaa paketti kortsuja ja panette koko paketin edestä. Sehän on mukavaa tekemistä.
[/quote]

Kiitos 2. Täytyypä vinkata miehelle, tulee vielä nautinnollinen jussi :)

Vierailija
22/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää picnic sisällä tai ulkona. Sisällä katsokaa mieluisia leffoja,jokainen tuo suosikkinsa :) tai sitten vaan märehditte kotona. Mä ainakin tolla summalla pärjäisin mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piknik olis munkin ehdotus. Pari pulloa viiniä mukaan ja ilta on siinä! :) Mulla on samanlainen rahatilanne, mies reissussa töissä koko viikonlopun eli ollaan kahdestaan 2v tyttären kanssa. Kaikki perheelliset kaverit lähtee sukuloimaan, mökeille tai kylpylään ja lapsettomat kaverit baariin joten mullakin oli aika tylsän näköinen juhannus tiedossa, kunnes äitini pyysi meitä heille saunomaan ja paljuun lillumaan. Jäädään yöksi, vaikka lähellä asutaankin joten kun lapsi menee nukkumaan, voimme vanhempieni ja heidän ystäväpariskuntansa kanssa vielä istua iltaa rauhassa. Nyt olen oikeastaan aika innoissani tästä juhannuksesta :D

Vierailija
24/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viime juhannuksena 30€ jos sitäkään. Ajettiin porukalla yhden omakotitalossa asuvan kaverin luokse periaatteella kaikki vie vähän jotakin. Itse vein makkarapaketteja, sipsejä ja jotain halpaa mutta hyvää Lidlin olutta. Ruoat ja juomat olivat siis oikeastaan ainoa rahareikä. Vietimme laatuaikaa musiikkia kuunnellen, karaokea laulaen, saunoen ja yhdessä aikaa viettäen. Ja oli muuten mahtava juhannus!

Juhannuksena vietetään usein yksinkertaisin tavoin lähimmäisten kanssa aikaa, eli juuri saunomalla ja grillaamalla.

Vierailija
25/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvä työ ja lahjoita se työttömien yhdistykselle.

Vierailija
26/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi laminoitu BMI-taulukko bingo oikein on?

Vierailija
27/30 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:04"]

Oon just tullu sairaalasta, olen todella kipeä, ja juhannus menee kipeänä kärvistellessä. Lompakossa 70e ja tilillä muutama tonni. Ihan sama, jospa kivut joskus loppuis. Tuo kortsupaketti ois hyvä idis, jos pystyis. Mutta jos vaan röhnöttäs sohvalla tai riippumatossa. Pelais ipadia ja surffais netissä. Lukis kaiki vanhat hyvät av:n ketjut ja pitäis laminoitu BMI- taulukko bingon.

[/quote] miks olit sairaalassa?? 

Me mennää ihan ystävä  perheen luokse grillaamaan ja ap varmasti kokoja löytyy bussi matkan päästä

Vierailija
28/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on paljon, ihan kevyesti tolla pärjäis kaksikin ihmistä...

Vierailija
29/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:30"]

Tee hyvä työ ja lahjoita se työttömien yhdistykselle.

[/quote]

Kerro toki, mikä se lahjoitettavaksi kelpaava hyvä työ on, niin voin harkitakkin. :)

Vierailija
30/30 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just tullu sairaalasta, olen todella kipeä, ja juhannus menee kipeänä kärvistellessä. Lompakossa 70e ja tilillä muutama tonni. Ihan sama, jospa kivut joskus loppuis. Tuo kortsupaketti ois hyvä idis, jos pystyis. Mutta jos vaan röhnöttäs sohvalla tai riippumatossa. Pelais ipadia ja surffais netissä. Lukis kaiki vanhat hyvät av:n ketjut ja pitäis laminoitu BMI- taulukko bingon.