Mustat paksut sukkikset kesähäissä. Etikettimoka?
Jos vastasitte kyllä, kertokaa mit puen päälleni kun en halua housuja ja molemmissa pohkeissa takana sormea vahvat suonikohjut :((
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:58"]
Ja häiden ajankohdalla ei ole mitän vitun väliä, etiketti ei muutu vuodenajan mukaan.
[/quote]
Kuuluuko vitun hokeminen etikettiin? En kyllä ottaisi tuollaiselta räyhääjältä neuvoja siitä, miten kuuluu käyttäytyä... Näkeehän häissä paljon mustaa, suurin osa "etiketistä" on ihan vanhentunutta kamaa. Jos ihmiset eivät tunne etikettiä, se ei ole enää voimassa.
[/quote]
No minä en ole menossa häihin ja en ainakaan hokisi vittua siellä. Juntit pukeutuvat suruväriin häissä. Morsiamen mekossa pienikin musta yksityiskohta saa usein puhetta aikaiseksi.
[/quote]
Ja tästä pääsemme aiheeseen hautajaiset; miksiköhän siellä etiketti ei koskaan "vanhene" ? Häihin ei kuulu tummat värit eikä valkoinen muilla kuin morsiamella, ja hautajaisiin ei kuulu paljastelu ja värit. That's it. Etikettien vanheneminen on sinun paskanjauhantaasi, kun olet ollut junttihäissä ja ammentanut tietosi juntivierailta.
[/quote]
Miksi yläpeukutitte tätä ja alapeukutitte kaikki muut viestini? :D
Kirsti Paakkanenkin pukeutuu aina mustaan. Musta sopii aina. Ja mustat sukkahousut.
Etiketistä tarkat, huntuahan ja valkeaa pukua saa käyttää vain neitsytmorsian. Eikä hääpuku ollut ennen valkoinen. Ajat muuttuvt ja etiketti sitä myötä. Eilen Carl Philipin kummitädilläkin oli erittäin punainen puku.
Huokaus.
Etiketti on löystynyt monessa asiassa. Olen nähnyt mustia mekkoja ei-junteissa häissä.
Etiketin mukaan naiset käyttävät sukkahousuja, oli sää mikä tahansa. Mutta paljaat ruskettuneet,karvattomat ja hoidetut jalat ovat mielestäni ok.
Ap: mä tekisin niin, että ostaisin Joe blascoa (blue cover), myös Make Up Storella on ainakin ollut sellainen peiteväri. Sillä suomikohju piiloon ja LAADUKKAAT ihonväriset napakat juhlasukkikset. Niitä löydät Stockalta, Sokoksilta jne.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:08"]
Musta ei ole hääväri, mutta etiketin mukaan on täysin hyväksyttävää pukeutua esim. mustavalkoiseen mekkoon. Joten laita vaan mustat sukkikset! Näin olin juuri itsekin eikä kukaan mitään sanonut.
[/quote]
No eihän kukaan niin tollo ole, että tulee sanomaan päin naamaa, että olet kävelevä etikettivirhe. Se se vasta etikettimoka olisikin!
Apua, luuletteko todella, että asu on ok kun kukaan ei ole muutakaan sanonut..?
Miten ois juhlava housupuku, kuten Silvialla tai Birgitalla? Ja sitten Mette-Maritin tavoin paljaat varpaat, nätit kynsilakat ja sandaalit? Ja Sofian äidin tyyliä mukaillen hiukset auki.
Kyllä paksu musta penis on etikettimoka morsiammella.
Eikö kukaan teistä ole kuullut taukisukista ja -sukkahousuista. Ne eivät enää ole sellaisia mummosukkia kuin joskus anno dazumal, vaan näyttävät suunnilleen normaaleilta sukilta. Juhlava housupuku olisi tietysti yksi vaihtoehto, kunhan se ei ole musta. Ethän ole menossa surujuhliin.
Ei haittaa mustat. Olen nähnyt häissä jopa kokomustaa, ja hyvin on pärjätty.
omg! :D siis omg..... Ollaanko sitä niin hienoja :D . Mitä väliä sillä on millaiset sukkahousut jalassa on! Minusta voi olla ihan tyylikkäät! Itse olen hirveä vilukissa enkä kyllä pätkääkän alkaisi mistään sukkaihousujen etiketeistä itkemään. Kuniinkaallisiin häihinkö sitä ollaan menossa.
Kannattaa jo panostaa bileiden asustukseen kun sankari on jo kuollut. Noihin laitetaan vaan jotain riepuja, joissa näyttäisi kärsivän oloiselta. Onko Ap lähdössä pokaamaan leski miestä?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:09"]Maximekko ja joku sifonki vai mikä se ny oli? :D [/quote] [quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:14"]Kyllä mustaa voi laittaa, valitsemalla kaveriksi esim. pinkin vyön tms [/quote] Voi vittu mitä paskaa. Motsian on häiden keskipiste, vieraat eivät saa varastaa huomiota. Eli ei todellakaan mitään pinkkiä eikä kirkkaanpunaista vieraille. Ja kokovalkoinen asu on varattu morsiamelle, vaikka hänen mekkonsa olisi värikäs. Eli siinäkäön tapauksessa että morsiamella on vaikkapa punainen puku, ei vieraat saa varastaa valkoista itselleen.
[/quote]
Olet muuten oikeassa mutta pinkkiä saa kyllä käyttää.