Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton jos pyydän miestä hoitamaan lasta yyön yli?

Vierailija
14.06.2015 |

Minulla on suuri tentti aamulla, mutta en ole saanut kunnolla nukuttua enkä luettua, koska 1-vuotias ollut sairaana koko viikon. Ehdotin miehelle, että nukkuisin yön ystävän luona naapurissa, jotta saisin vielä illalla luettua ja yön nukuttua ilman, että olisin lapsen kanssa hereillä koko yön taas. Siitäkös sota syttyi. Mies on lomalla ja ollut tämän viikon reissussa, joten lapsi ollut täysin vastuullani kun ei päiväkotiinkaan voinut viedä. Miehen mielestä lapsi tarvitsee yöllä äitiä (= mies on aina nukkunut vierashuoneessa ettei lapsi häiritse, eikä ole mitään halua muuttaa toimivaa systeemiä, ei siis ikinä ole llaittanut lasta yöunille eikä herännyt yöllä), eikä todellakaan tuohon suostu. Lapsellisesti sanoi tulevansa itkevän lapsen kanssa hakkaamaan ovikelloa sitten yöllä, jos menen. Olen niin stressaantunut ja väsynyt, etten edes ajattele enää sselkeästi. Olenko vaatimuksineni kkohtuuton?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Jätä se

Vierailija
2/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta ja tiedät sen itsekin. Mutta tuskin mieskään lasta aikoo hoitaa. Kannattaa miettiä, alkaisitko yksinhuoltajaksi, sellainenhan jo käytännössä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lapsellinen ja itsekäs.

Vierailija
4/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä olet lisääntynyt moisen luolamiehen kanssa? Totta hitossa isän kuuluu välillä lasta hoitaa.

Vierailija
5/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo,

Moniko nainen täällä hyppisi riemusta jos mies sanoisi menevänsä naapuriin yöksi :D

Vierailija
6/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo naapuriin meno on outoa. Mikset sinä nuku siellä vierashuoneessa ja sano vaan että ei saa häiritä.

Vierailija
7/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei tähän auta, mutta keskustelkaa. Silloin kun pystytte asiallisesti juttelemaan, parisuhteesta, vanhemmuudesta, kaikesta. Ei se mies yhtäkkiä ala lasta hoitaa, jos ei ole sitä tähänkään mennessä tehnyt, mutta nyt on korkea aika opetella, pikkuhiljaa.

Vierailija
8/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on lapsellinen ja itsekäs, mutta kai se lapsi tulee hoidettua, jos menen - mutta en tiedä uskallanko. On kyllä harkinnassa ero, mutta pelkään etten mitenkään tule opiskelijaäitinä toimeen taloudellisesti, sekä pelkään että mies laiminlöisi lasta ja jotain sattuisi lapselle silloin kun olisi isänsä luona. Viime viikolla mies ja lapsi olivat päiväunilla, mies ei herännyt kun lapsi heräsi, ja lapsi putosi sängystä. Onneksi ei käynyt pahasti, mutta en luota mieheen enää kovin paljon. Ap

Vierailija
9/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:35"]Minusta tuo naapuriin meno on outoa. Mikset sinä nuku siellä vierashuoneessa ja sano vaan että ei saa häiritä.
[/quote]

Siksi, että itku ja äänet kuuluvat, herään pienimmästäkin äännähdyksestä, eikä "ei saa häiritä" toimi, kokeiltu on.

Vierailija
10/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, miehesi on kohtuuton surkimus.

Vaimo sai esikoisemme kesken opiskelujen. Itse olin töissä. Käytännössä hoidin tyttöä kaikki illat ja viikonloput vaimon opiskellessa ja lukiessa tentteihin. Vaimo jatkoi opiskelua puolen vuoden breikin jälkeen ja mä hoidin lapsen ja kodin. Tissiä tyttö sai iltaisin ja öisin n. vuoden ikäiseksi. Päivisin omi hoidossa naapurissa. Ihan mukava vuosi minullekin. On hyvä suhde tyttöön nyt kun hän on teini. Seuraavia lapsia vaimo hoiti enemmän kun minä painoin ylitöitä asunnon eteen ja rakensin meille talon.

Kyllä mies pystyy lasta hoitamaan, imetystä lukuunottamatta, jos haluaa. Miehesi ei selvästikään halua. Mitä mieltä olla yhdessä noin avuttoman tyypin kanssa?

Vierailija
11/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:31"]Miten hemmetissä olet lisääntynyt moisen luolamiehen kanssa? Totta hitossa isän kuuluu välillä lasta hoitaa.
[/quote]

Ihan rehellisesti voin sanoa, etten tiennyt. Se niistä kauniista lupauksista ja keskusteluista. Mies vielä kärttää toista lasta, mutta arvatkaa vaan tuleeko.

Vierailija
12/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...milloin on sinun vuorosi jäädä viikon lomalle ja lähteä reissuun? Kai olette sopineet? Sano, että käytät tästä lomasta nyt puoli vuorokautta tässä vaiheessa.

Vierailija
13/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Jätä tuollainen mies. Ethän voi siihen nytkään missään asiassa luottaa ja ei siitä miehestä tule koskaan mitään apua sinulle olemaan. "Lapsi tarvitsee yöllä äitiään".. mitä paskaa, lapsi tarvitsee  VANHEMPIAAN. mistä mies on saanut päähänsä,että vauva tarvitsee yöllä vain äitiään. Ei mikään järjenjättiläinen. Ja itsekäskin on kun ei mahdollista sinulle lukurauhaa.Kaikenlaiset apinat sitä lisääntyy. Lapsi olisi ansainnut paremman isän.

Vierailija
14/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi naiset lisääntyvät tuollaisten itsekkäiden kakaran tasolle jääneiden sankareiden kanssa. Jätä se, pärjäät kyllä ja sitten sulla on mahdollisuus löytää uusi, aikuinen mies rinnallesi.

Vierailija
15/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:43"]Tuota...milloin on sinun vuorosi jäädä viikon lomalle ja lähteä reissuun? Kai olette sopineet? Sano, että käytät tästä lomasta nyt puoli vuorokautta tässä vaiheessa.
[/quote]

Ehkä sitten kun lapsi on teini... Mies on tehnyt useitakin työ- ja lomamatkoja vuoden aikana, mutta minua kielsi menemästä edes yksien häiden jatkoille, koska olisi joutunut laittamaan lapsen nukkumaan. No, en olisi toki mennyt muutenkaan, mutta onneksi tuli vatsatauti niin jäi koko häät väliin. Kyllä mies iltapäivällä pari tuntia hoitaa (suurimmaksi osaksi päiväuniaikaan...) mutta ei puhettakaan silloin kun se rajoittaisi mmiehen unia tai kovasti vapaa-aikaa. En kadu lasta, Mutta kumpa isä olisi ttoisenlainen. Ap

Vierailija
16/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä ihmishirviöitä oikein löydätte? Eroa nyt hyvä ihminen äkkiä. Vai haluatko oikeasti antaa lapsellesi sellaisen kuvan perhe-elämästä ettei isä välitä lapsestaan ollenkaan? Vain yksi kysymys: Mitä ihmettä sinä teet tuommoisella miehellä? Lapsesi ei ainakaan tuollaista isän irvikuvaa tarvitse.

Vierailija
17/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut ennenkin ja sanon taas: hitto te teette lapsia hienoille miehille! :D Vai onko ap:n mies lapsen isä? Jos ei, niin sitten ei tietenkään tarvitse hoitaa toisen lasta. Mutta jos on isä niin pistäisin kyllä ukon kuriin. Tai ulos elämästäni.

Oma ukkoni on aina hoitanut lapset, ilman riitoja tai narinoita. Koska ovathan ne hänenkin lapsiaan! Tottakai isän velvollisuus on hoitaa lapsensa, eikä asiasta tarvitse edes neuvotella!

Vierailija
18/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, joiden miehet eivät hoida lasta: te MAHDOLLISTATTE sen lusmuilun ihan itse. Jos miehelle antaa vastuun kontrolloimatta joka liikettä, se mies myös hoitaa sen lapsen. Ap, mene jonnekin muualle kuin naapuriin, äläkä kerro miehelle minne menet. Kyllä se sen lapsensa hoitaa jos ei halua heitteillejättösyytettä.

Vierailija
19/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:10"]Te naiset, joiden miehet eivät hoida lasta: te MAHDOLLISTATTE sen lusmuilun ihan itse. Jos miehelle antaa vastuun kontrolloimatta joka liikettä, se mies myös hoitaa sen lapsen. Ap, mene jonnekin muualle kuin naapuriin, äläkä kerro miehelle minne menet. Kyllä se sen lapsensa hoitaa jos ei halua heitteillejättösyytettä.
[/quote]

No totta kai me mahdollistamme, mutta jos esim. toinen ilmoittaisi ettei kakkavaippaa vaihda, en ikinä antaisi lapsen siitä kärsiä ja jättää sitä vaippaa päälle vain siksi, että vanhemmat lapsellisesti kinaavat. Lapsi ei saa joutua kärsijäksi, ja jonkun se lapsi on aina hoidettava, jos toinen laittaa kädet pystyyn ettei mitään tee. Ap

Vierailija
20/29 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin hirveästi alapeukkuja? Koska olen kohtuuton? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän