Onko järkeä jatkaa tämmöstä suhdetta?
Mies eroaisi mieluummin kuin että ottais mun kanssa yhteisen asuntolainan. Tuli yllätyksenä tämmöinen. Olen opiskelija enkä yksin lainaa saa.
Kommentit (6)
Älä osta asuntoa jos tulot on pienet
Noh, ainakin itselleni tuo asia oli viimeinen niitti ja lopetin parisuhteen. Itselläni oli halu mennä elämässä eteenpäin eikä vaan aina ja ikuisesti kitkuttaa vuokralla. Olimme miehen kanssa molemmat täyspäivätöissä, vieläpä ihan hyvällä palkalla. Mies kuitenkin vastusti jyrkästi oman asunnon ostoa. Hyvin nopeasti tein ratkaisuni sitten ja irtisanoin silloisen vuokrakämpän omalta osaltani.
Siinä kävi sitten niin, että tuli miehelle kiire, kun ei halunnut jäädä yksin makselemaan vuokraa. Otti sitten yksin lainan ja osti liian nopeasti, liian lyhyellä harkinnalla omistusasunnon, johon sitten ruinasi minua takaisin. En enää palannut, sillä olin niin kypsä siihen, että minun piti aina olla kaikkeen promoottorina, jos mielin elämässä päästä eteenpäin.
Jos miehesi tosiaan itse omin sanoin sanoi, että mieluummin eroaisi kuin ottaisi yhteisen lainan, niin asia on sitä myöten selvä. Erotkaa. Jos hän sen sijaan ei juuri nyt halua lainaa ottaa kun sinun tulosi ovat vielä pienet etkä ole valmistunut, niin ehkä kannattaisi vielä odotella ja katsoa - jos suhde on muuten hyvä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:31"]
Olen opiskelija enkä yksin lainaa saa.
[/quote]
No ehkei sun pitäiskään ottaa sitä lainaa vaan valmistua ensin?
No millä rahalla sä opiskelijana sitä lainaa maksaisit?
Käyn töissä opintojen ohella, mutta tulot tietenkin aika pienet.