Miksi sinulla on silikonirinnat?
Kommentit (17)
Anaalin valkaisu?!? Mitä mä justiinsa luin...
Minulla sama kuin kakkosella.
Itseäni varten hankin nämä. Ensi viikolla kun kesälomani alkaa lähden autiolle saarelle viikoksi. Otan mukaan kaiken mitä tarvitsen yksin ollessani ja viihtyäkseni; Freddy-housut, sexikkäitä alusvaatteita, tekoripset, hiuslisäkkeet ja suoristusraudan. Tässä siis todiste siitä että kaunistaudun vain itseäni varten. Ruokaa en ota ollenkaan mukaan, rinkka tulisi liian painavaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:43"]
Anaalin valkaisu?!? Mitä mä justiinsa luin...
[/quote]
Se on kuuminta hottia!
http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2011071314054275_kf.shtml
Rintani olivat eri paria. Eroa ei juurikaan huomannut liivit päällä ennen lapsia, mutta lapsien jälkeen..... silikonit lähinnä ryhdittämässä, koko suunilleen sama mitä pienempi rinta oli ennen leikkausta.
Sopivat yhteen vaaleiden hiuksieni kanssa.
Muuten vaan. En ollut tyytyväinen luomurintoihini joten kun kerran oli varaa ne korjauttaa, niin tein sitten niin. Olen tyytyväinen nyt. Kuppikoko kasvoi yhdellä koolla.
mä ainakin ottaisin jos vain olis rahaa. rätit roikkuu kolmen lapsen imetyksen jäljiltä ja katon et mul on oikeus saada pitää itteäni nättinä senkin jälkeen. ukolleni kelpaisin rättinä,itelleni en. joten silikonit kiitos heti kun on rahaa:) ja jos se jotakin häiritsee hankkikoon elämän.
Imetyksen jälkeen jäi vain tyhjät nahkapussit. Pitihän niihin saada täytettä. :D
Imetykset ja raskaudet teki pahaa jälkeä rinnoista hävis kaikki rasva jäi lörpät nahkapussit.muuten kroppa treenattu kuntoon mut lätkät ei treenillä täyty.nyt on hyvä olla!
En saanut naista niin otin silarit, nyt voin joka ilta hiplata tissejä.
Ihan itseäni varten otin, kuten myös huuliin täytteet ja anaalin valkaisun. Baariinkin menen vain pitämään hauskaa kavereiden kanssa, enkä etsimään miehiä, mutta jos nyt joku komistus tulee iskemään ja läpäisee testailuni, niin voihan olla että jotain "vain tapahtuu" ;)