Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan propun pois nielusta? :(

Vierailija
08.06.2015 |

Yritin painaa hammasharjalla niin ei muuta kuin alkaa oksettaa. Ärsyttävältä tuntuu ja näkyy iso valkoinen proppu siellä. Ja miten noista ylipäänsä pääsee eroon? Pitkään aikaan ei ole ollut ja nyt taas... miksiköhän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva esiin se vanha proppukeskusteluketju.

Vierailija
2/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta kuin nielurisojen poisto. Korvalääkärille vaan! Proput on merkki kroonisesta nielurisatulehduksesta.

Hoitsu korvaklinikalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:38"]Ei siihen auta kuin nielurisojen poisto. Korvalääkärille vaan! Proput on merkki kroonisesta nielurisatulehduksesta.

Hoitsu korvaklinikalta
[/quote]

Kun on jo poistettu...

Vierailija
4/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:40"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:38"]Ei siihen auta kuin nielurisojen poisto. Korvalääkärille vaan! Proput on merkki kroonisesta nielurisatulehduksesta.

Hoitsu korvaklinikalta
[/quote]

Kun on jo poistettu...
[/quote]

Huonosti on sitten poistettu eli risakudosta on jäänyt. Proppuja tulee vain huokoiseen risakudokseen.

Vierailija
5/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi proput on? Miksei mulla oo koskaan olluu?

Vierailija
6/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus hammaslääkäriltä sellaisen tylppäpäisen neularuiskusysteemin millä saa suihkittua veden kanssa pois! Ilman mitään tökkimistä ja kipua :D kannattaa ehkä kysyä apteekista?

Vierailija
7/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee ainoastaan kuumassa suihkussa tai lämminvesipullolla hautominen ja samalla ulkopuolelta nielua painamalla propun kohdalta. Kuumassa suihkussa suuntaa vesi kaulalle/kurkulle. En saa penkomalla pois ollenkaan.

Vierailija
8/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puinen grillivarrastikku on paras. On sen verran pitkä että siitä on hyvä ote, propun voi ikäänkuin "keihästää" ja onkia ulos ilman yökkimisiä ja sorkkimisia.

Vierailija
9/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu koittakaa kirvestä.

Älkää ihmeessä millään terävällä tai liian pienipäisellä tikulla alkako törkkimään. Aiheutatte haavaumia ja syntyy lisää koloja propuille. Terävällä painellut haavaumat kerää isää bakteereja, tulehtuu, ja kierre on valmis.

Mulle proppuja tulee aina nuhassa, ja tää allergia-aika on pahinta. Sormella painelen, ku ei oo pitkiä kynsiä. Ällöttävää :(

Vierailija
10/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä kaipaan neuvoa kans. Henki haisee sen takia :(

Vierailija
11/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäärauta, siinä kun on se lenkkipää mikä ei ole yhtään terävä niin on ihan täydellinen! Iberon komedorauta ainakin.

Vierailija
12/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaivan ne aina hammastikulla sieltä ulos. 

Itselläni proppuja tulee aina jos syystä tai toisesta immuniteetti on huono. Nuorena usein kovat juhlimiskaudet alkoholinkäyttöineen ja huonoine ruokavalioineen aiheutti proppuja. Vanhempana sitten joskus flunssa- tai muut sairastelukaudet.

Vierailija
13/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oLEN RASKAANA, VAIKUTTAAKO SE ASIAAN?

aP

Vierailija
14/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäärauta täälläkin. Kukahan sadistinen oksennusrefleksistä nauttova asiantuntija tuon hammasharjaneuvon on antanut? Sitä tarjotaan ratkaisuksi aina joka lääkäripalstalla. Hammasharja ei todellakaan toimi.

Vierailija
15/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota suihin. Vieras bakteerikanta ja sperma suun limakalvoissa ei tee hyvää.

Vierailija
16/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari noi on oksettavinta ikinä. Mulla ei oo koskaan ollu mut kaverit on näyttäny niitä ja MITEN PAHALLE ne haisee?! :D yök!

Vierailija
17/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on lähtenyt ihan vaan terävästi rykäisemällä vaan eipä nyt sitten millään!

ap

Vierailija
18/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pumpulipuikolla.

Vierailija
19/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan itse hiuspinnilla, parin vuoden takaisen angiinan jalkeen tyomaana on oikea luolasto ruopattavaksi. Puhdistan joka toinen paiva, olen neuroottinen henkeni haisemisesta koska tiedan etta suu haisee jos jossain kolossa on yksikin proppu. Yak.

Vierailija
20/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:45"]Kokeile pumpulipuikolla.
[/quote]

Työntää vaan entistä syvenmälle. Mustapäärautaostoksille. Mene!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi