Miten saan propun pois nielusta? :(
Yritin painaa hammasharjalla niin ei muuta kuin alkaa oksettaa. Ärsyttävältä tuntuu ja näkyy iso valkoinen proppu siellä. Ja miten noista ylipäänsä pääsee eroon? Pitkään aikaan ei ole ollut ja nyt taas... miksiköhän?
Kommentit (20)
Ei siihen auta kuin nielurisojen poisto. Korvalääkärille vaan! Proput on merkki kroonisesta nielurisatulehduksesta.
Hoitsu korvaklinikalta
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:38"]Ei siihen auta kuin nielurisojen poisto. Korvalääkärille vaan! Proput on merkki kroonisesta nielurisatulehduksesta.
Hoitsu korvaklinikalta
[/quote]
Kun on jo poistettu...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:40"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:38"]Ei siihen auta kuin nielurisojen poisto. Korvalääkärille vaan! Proput on merkki kroonisesta nielurisatulehduksesta.
Hoitsu korvaklinikalta
[/quote]
Kun on jo poistettu...
[/quote]
Huonosti on sitten poistettu eli risakudosta on jäänyt. Proppuja tulee vain huokoiseen risakudokseen.
Mitä noi proput on? Miksei mulla oo koskaan olluu?
Itse sain joskus hammaslääkäriltä sellaisen tylppäpäisen neularuiskusysteemin millä saa suihkittua veden kanssa pois! Ilman mitään tökkimistä ja kipua :D kannattaa ehkä kysyä apteekista?
Mulla lähtee ainoastaan kuumassa suihkussa tai lämminvesipullolla hautominen ja samalla ulkopuolelta nielua painamalla propun kohdalta. Kuumassa suihkussa suuntaa vesi kaulalle/kurkulle. En saa penkomalla pois ollenkaan.
Puinen grillivarrastikku on paras. On sen verran pitkä että siitä on hyvä ote, propun voi ikäänkuin "keihästää" ja onkia ulos ilman yökkimisiä ja sorkkimisia.
Juu koittakaa kirvestä.
Älkää ihmeessä millään terävällä tai liian pienipäisellä tikulla alkako törkkimään. Aiheutatte haavaumia ja syntyy lisää koloja propuille. Terävällä painellut haavaumat kerää isää bakteereja, tulehtuu, ja kierre on valmis.
Mulle proppuja tulee aina nuhassa, ja tää allergia-aika on pahinta. Sormella painelen, ku ei oo pitkiä kynsiä. Ällöttävää :(
Juu minä kaipaan neuvoa kans. Henki haisee sen takia :(
Mustapäärauta, siinä kun on se lenkkipää mikä ei ole yhtään terävä niin on ihan täydellinen! Iberon komedorauta ainakin.
Minä kaivan ne aina hammastikulla sieltä ulos.
Itselläni proppuja tulee aina jos syystä tai toisesta immuniteetti on huono. Nuorena usein kovat juhlimiskaudet alkoholinkäyttöineen ja huonoine ruokavalioineen aiheutti proppuja. Vanhempana sitten joskus flunssa- tai muut sairastelukaudet.
oLEN RASKAANA, VAIKUTTAAKO SE ASIAAN?
aP
Mustapäärauta täälläkin. Kukahan sadistinen oksennusrefleksistä nauttova asiantuntija tuon hammasharjaneuvon on antanut? Sitä tarjotaan ratkaisuksi aina joka lääkäripalstalla. Hammasharja ei todellakaan toimi.
Älä ota suihin. Vieras bakteerikanta ja sperma suun limakalvoissa ei tee hyvää.
Hyi helkkari noi on oksettavinta ikinä. Mulla ei oo koskaan ollu mut kaverit on näyttäny niitä ja MITEN PAHALLE ne haisee?! :D yök!
Joskus on lähtenyt ihan vaan terävästi rykäisemällä vaan eipä nyt sitten millään!
ap
Kaivan itse hiuspinnilla, parin vuoden takaisen angiinan jalkeen tyomaana on oikea luolasto ruopattavaksi. Puhdistan joka toinen paiva, olen neuroottinen henkeni haisemisesta koska tiedan etta suu haisee jos jossain kolossa on yksikin proppu. Yak.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:45"]Kokeile pumpulipuikolla.
[/quote]
Työntää vaan entistä syvenmälle. Mustapäärautaostoksille. Mene!
Kaiva esiin se vanha proppukeskusteluketju.