Millaisia härät ovat?
Kommentit (11)
Itsekkäittä ja itsepäisiä. Syövät paljon. Hitaita.
Jalat maassa, ymmärtävät materian arvon, siis rahan, maan, maatalouden ja sen sellaisen. Äiteinä osaavat luoda lapselle turvallisen kotiympäristön, jossa on säännölliset ruoka-ajat.
Huhu kertoo, että ovat puolisolleen uskollisia ja voi olla taipumusta mustasukkaisuuteen.
Taiteellisiakin härät voivat olla. Mm. William Shakespeare oli härkä. Hän oli samalla bisnesmies ja osasi hoitaa raha-asiansa hyvin.
Niistä saa maukkaan entrecoteen ja kesän ne viettävät mieluimmin laitumella sontimassa ja astumassa naislehmiä.
Itse tyypillisenä härkäluonteena olen periksiantamaton, siis itsepäinen, mutten todellakaan itsekäs. Epäitsekkäämpää äitiä saa hakemalla hakea, mies ja lapset on mulle ykkösiä. Heitä en voisi pettää koskaan, olen hyvin uskollinen, mutta tiedän petollisiakin härkiä. Olen kulinaristi ja todellakin haluaisin käydä välillä hitaammin kuin muu ympäristö, mutta olen mukautunut muiden tahtiin, eikä minua kyllä odotella tarvi. Kun jotakin päätän, vien sen vaikka läpi harmaan kiven.
En pelkää itseeni kohdistuvaa ihailua, mutta negatiivisia arvioita itsestäni en voi sietää. Tykkään olla esillä ja olen valinnut itselleni myös sellaisen työn. Raha-asiat ovat aina olleet hallussa, mutta luonnonläheisenä ympäristöihmisenä en kerää materiaa. Jalat ovat tiukasti maassa ja tunteet vievät mukanaan harvoin, vaikka tunteellinen ja herkkä olenkin.
Sorkkaeläimiä joilla terävät sarvet päässä
Vahvatahtoisia, määrätietoisia ja temperamenttisia; hyviä johtajia. Toisaalta kovasti rahan perään, jopa keinoja kaihtamatta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:09"]Niistä saa maukkaan entrecoteen ja kesän ne viettävät mieluimmin laitumella sontimassa ja astumassa naislehmiä.
[/quote]
Höpöhöpö! Härät ovat kastroituja sonneja, ne eivät astu lehmiä eivätkä hiehoja.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:01"]Jalat maassa, ymmärtävät materian arvon, siis rahan, maan, maatalouden ja sen sellaisen. Äiteinä osaavat luoda lapselle turvallisen kotiympäristön, jossa on säännölliset ruoka-ajat.
Huhu kertoo, että ovat puolisolleen uskollisia ja voi olla taipumusta mustasukkaisuuteen.
Taiteellisiakin härät voivat olla. Mm. William Shakespeare oli härkä. Hän oli samalla bisnesmies ja osasi hoitaa raha-asiansa hyvin.
[/quote]
Shakespeare oli ihminen. Härät eivät osaa kirjoittaa.
Rasittavia öykkäreitä, jotka osaavat lähinnä pitää melua itsestään. Eivät järin älykkäitä ja tosipaikan tullen jänishousuja.
Äijiä.
Naishäristä en tiedä.