Mikä teitä/meitä vaivaa?
Tämä palsta on tunnetusti ilkeyden, ahdistuksen, vittuilun ja pahan tahdon tyyssija. Mikä siis saa Sinut esim haukkumaan ja vittuilemaan muutenkin vaikeassa tilanteessa olevalle ihmiselle?
Kommentit (7)
En hauku, mutta haluaisin myös kyllä kuulla kommenttia niiltä ketkä haukkuvat.
Minä vittuilen vain provoilijoille tai ilkeille aloittajille. En hädissään tai tuskissaan oleville.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:33"]
Minä vittuilen vain provoilijoille tai ilkeille aloittajille. En hädissään tai tuskissaan oleville.
[/quote]
No joo, tuo on ymmärrettävää näpäyttää takaisin, mut just jos joku kertoo vaikka olevansa työtön niin hänet haukutaan täällä maan rakoon :/
Samaa oon mäkin miettiny. Missä ne avautujat nyt muuten on sit?
Vittuilen niille, jotka itse ensin aiheuttavat ongelmansa ja sen jälkeen eivät halua korjata niitä vaan vain ruikuttavat tilanteestaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:48"]
Vittuilen niille, jotka itse ensin aiheuttavat ongelmansa ja sen jälkeen eivät halua korjata niitä vaan vain ruikuttavat tilanteestaan.
[/quote]
Ei tuo ole oikein, että kääntää veistä haavassa. Jos ihminen on masentunut kokemistaan vastoinkäymisistä on mieli silloin siinä tilassa, ettei kykene näkemään valoa tunnelin päässä.
Kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
No niin, nyt kaikki trollaajat kommentoiman miksi on niin paha olla, että täytyy trollata?