30 vuotiaana nainen lakkaa olemasta nainen.
Niin se vaan on. Ryppyjä kertyy, tissit alkaa roikkua ja läskit hyllyy.
Kommentit (85)
Mikä naisesta tulee, kun hän lakkaa olemasta nainen? Mieskö?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:06"]
[/quote]
No mikä siitä miehestä sitten tulee kun hän lakkaa olemasta mies?
Kostoketju tuosta "miehet 50v ei enää miehiä"
Kumpikaan ei lakkaa olemasta sitä mitä on (paitsi jos käy sukupuolen korjausleikkauksessa). Jos syntyy poikana kuolee miehenä ja jos syntyy tyttönä kuolee naisena. Piste. Nyt lapsoset ja lapsen mieliset menkää välillä vaikka leikkimään ulos, saavat teidänkin aivot happea ja alkaa ajatus kirkastumaan.
Olen tosiaan huomannut, että aika surullista se on, kun nykyään jo parikymppiset tai hieman sen yli olevat nuoret naiset ovat ulkonäöltään, tyyliltään, olemukseltaan ja käytökseltään kauhean äijämäisiä tai tätimäisiä. Monesti sellaiset naiset näyttävät helposti todellista ikäänsä 15-20-vuotta vanhemmilta.
Miksi nuorilla naisilla on nykyään niin kauhea kiire äijämäisyyteen tai "tätiyteen" heti 20-vuotta täytettyään? Eläisivät nyt nuoruutensa viehkeinä naisellisina naisina. Kyllä sinne äijämäiseen tai tätimäiseen olemukseen pääsee ihan automaattisestikin ajan myötä, ei sinne tarvitse kiirehtiä.
Ihan näidenkin asioiden vuoksi katse ja huomio suuntautuu enemmän ulkomaalaisiin naisiin, kun siellä naiset sentään uskaltavat olla nuorekkaita ja naisellisia.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:13"]
Se tapahtuu kyllä jo 20-vuotiaana :) Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana, tästä on niin monta tutkimusta tehty että on naurettavaa väittää jotain muuta. Jos annat tälle kommentille alapeukun, kiellät tosiasian.
[/quote]31 naista on idiootteja ja kieltää tosiasian :) Voi kun on tyhmää porukkaa täällä AV-palstalla
Miksi kukaan mies ottaisi vanhan kurpan kun on nuorempia ja kauniimpia tarjolla? Kertokaa mulle tämä arvon neidit
Mikähän nainen sitten on, kun se ei enää ole nainen? Olitkos hereillä bilsan tunneilla vai miten noin heikko anatomian tuntemus? Ei taida olla hirveästi käytännön kokemusta naissukupuolesta. Nettirunkkaamista ei lasketa kokemukseksi kuin omasta pikku näppylähanskasta.
No pitää paikkansa kun naisten arvo laskee niiden vanhetessa
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:13"] Loistavaa. Ehkä pian saan kulkea rauhassa ilman että kaiken maailman limanuljaskat ottavat kontaktia. -29v.- [/quote]Olet saanut kulkea rauhassa jo yhdeksän vuotta. Miksi ottaisin yli 20v kurpan kun on kauniita 17-vuotiaita tarjolla? [/quote] Harmi, ettei tollaset vanhat mursut kiinnosta teinejä. Kun kerran on kauneimmillaan, niin voi ottaa kermat päältä ;)
[/quote]Olen 20-vuotias mies enkä mursu, sori vaan
Ja nelikymppisenä haudassa, sitä odotellen. Olinkohan koskaan nainen...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:06"]
[/quote]
No mikä siitä miehestä sitten tulee kun hän lakkaa olemasta mies?
[/quote]
Lassukka.
Naiset muuttuvat näkymättömiksi 25 ikävuoden jälkeen
En mä tiedä miksi reagoin tähän säälittävään rölliin, mutta laitetaan nyt silti. Nainenhan on tunnetusti, tutkimustenkin mukaan, seksuaalisesti parhaimmillaan 40+ vuotiaana. ja jos naisilta itseltään kysytään, niin 35v.
Ja sitten taas miesten mielestä: http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/koska-nainen-on-parhaimmillaan-miehet-vastaavat/4832444
Noin, nyt sai taas yksinäinen rölli taas hiukan huomiota. Lasketaanko se päivän hyväksi työksi?
Ooppa sä ap mikä oot. Mä oon tosi viehättävä nainen. Ollut jo 20 v. Nyt 37 jo ja aion olla loppuun asti . Sun sääntös koskeekin vaan sua. PS. ostin tupakkaa ja kysyttiin paperit.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:57"]Aika typerää väittää, että ruma tai vanha nainen ei olisi nainen tai ruma ja vanha mies mies. Voiko pinnallisempaa olla?
[/quote]
Mua kiinnostaisi myös, että mikä yli 30v. naaraspuolinen ihminen sitten on, jollei nainen? Muuttuuko hän mieheksi? Tarkoittaako se siis että miehet ovat ryppyisiä ja lihavia riipputissejä, jos nämä ovat merkkejä siitä, ettei olisi nainen?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:17"]Olen tosiaan huomannut, että aika surullista se on, kun nykyään jo parikymppiset tai hieman sen yli olevat nuoret naiset ovat ulkonäöltään, tyyliltään, olemukseltaan ja käytökseltään kauhean äijämäisiä tai tätimäisiä. Monesti sellaiset naiset näyttävät helposti todellista ikäänsä 15-20-vuotta vanhemmilta.
Miksi nuorilla naisilla on nykyään niin kauhea kiire äijämäisyyteen tai "tätiyteen" heti 20-vuotta täytettyään? Eläisivät nyt nuoruutensa viehkeinä naisellisina naisina. Kyllä sinne äijämäiseen tai tätimäiseen olemukseen pääsee ihan automaattisestikin ajan myötä, ei sinne tarvitse kiirehtiä.
Ihan näidenkin asioiden vuoksi katse ja huomio suuntautuu enemmän ulkomaalaisiin naisiin, kun siellä naiset sentään uskaltavat olla nuorekkaita ja naisellisia.
[/quote]
Lol. Vähän hei yritystä, tää on jo niin loppuukaluttu yritelmä. Haukotus.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:27"]Miksi kukaan mies ottaisi vanhan kurpan kun on nuorempia ja kauniimpia tarjolla? Kertokaa mulle tämä arvon neidit
[/quote]
Ei ole pakko, mutta miksi moni ottaa?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:27"]Miksi kukaan mies ottaisi vanhan kurpan kun on nuorempia ja kauniimpia tarjolla? Kertokaa mulle tämä arvon neidit [/quote] Ei ole pakko, mutta miksi moni ottaa?
[/quote]Koska ne on tyhmiä
Aika typerää väittää, että ruma tai vanha nainen ei olisi nainen tai ruma ja vanha mies mies. Voiko pinnallisempaa olla?