Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että pistää vihaksi oman äitini käytös poikaani kohtaan

Vierailija
14.06.2015 |

Tyrkyttämässä vuoden ikäiselle karkkia, pullaa, kakkua ties mitä aina kun mun silmä välttää. Olen sanonut monesti, että en halua syöttää alle 3-vuotiaalle sokeriherkkuja ns. turhaan siis varsinkin kun ei niitä itse osaa pyytää, mutta äitini katsoo oikeudekseen antaa niitä kuitenkin. Tänäänkin kun äitini söi itse pullaa pöydän ääressä ja poika yritti kurottaa myös pullaan niin äitini ryntäsi heti hakemaan vaihtoehtoista syötävää eli karkkia!! Miksi?? Poika on ihan yhtä tyytyväinen kun saa rusinoita/maissinaksuja, riisikakkua, hedelmäpaloja, mitä vain naposteltavaa niin miksi ihmeessä ei voi ensisijaisesti tarjota niitä? Että ärsyttää :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:58"]

Nyt äiti ruotuun vaan. Kyllä se näkökanta muuttuu jos ei teistä pariin kuukauteen kuule.

[/quote]

Mutta entä se perheen aikuisten oma aika? Jos ei mummille voi viedä lasta, joutuu sen kanssa olemaan itse ja se vasta kamalaa onkin! Äijä kärttää pillua ja mummi antaa lapselle pullaa - kumpi se on sitten se parempi vaihtoehto? Pilluton äijä vai pullalla pilattu lapsi?

Vierailija
22/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo lopettanut imettämisen ja äitisi on sinua imettänyt 3-vuotiaaksi, yrittääkö hän imettää lastasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:14"]Jos olet jo lopettanut imettämisen ja äitisi on sinua imettänyt 3-vuotiaaksi, yrittääkö hän imettää lastasi?
[/quote]

Ei kun hän on imettänyt mua 3kk joten painostaa itseänikin lopettamaan imettämisen kun "ihan terve sustakin on kasvanut". Ap

Vierailija
24/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äidillä riitti, että sanoi kerran. Sen jälkeen siellä ei ole tarjottu mitään. Jos mennään käymään, täytyy olla omat eväät, koska jääkaappi on ihan tyhjä. Äiti ei ota lapsia yökylään vaan vetoaa siihen, että jos ne sitten syö jotain kiellettyä.

Myönnän, että elämä olisi paljon helpompaa, jos en olisi pullanpalasta valittanut. Siskonlapset saa olla mummolassa kuin pellossa, heillä tuntuu olevan paljon hauskempaa keskenään kuin mitä minun lapsillani ja äidillä on. Äiti pitää tiukasti kiinni siitä, että samaan aikaan ei olla siskon kanssa heillä kuin muutama minuutti, ettei lapset huomaa, että toisille tarjotaan herkkuja ja toisille ei mitään.

Vierailija
25/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein mummi antaa pullaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan