Miten kaikki AV-mammat voi olla L rivistön ylioppilaita??
Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta, jossa kerrottiin arvosanat ja ala. Yhdelläkään ei tainnut olla laudaturitonta todistusta.. Ihmeen fiksuja ootte ollu lukiossa, mutta samaa ei voi sanoa palstakäyttäytymisestä kaikkien osalta. :D
Kommentit (23)
En oo käyny lukiota. Mitäs luulet? Haluaako ne juuri ja juuri kirjoituksen läpäisseet tulla kertomaan asiasta?
Se on pääsyvaatimus, jotta saisi kirjoittaa tälle palstalle. Vai etkö itse muka joutunut lähettämään ylläpidolle kopiota yo-todistuksestasi?
Tuskin huonosti pärjänneet kortovat tuloksista. Ja keskimääräinen yo-rivi on vähän C:tä korkeampi, koska moni uusii arvosanoja.
No tännehän voi kirjoittaa ihan mitä arvosanoja haluaa :D A:n oppilas voi esittäytyä täällä L:n oppilaana ja yliopistossa väitelleenä tohtorina
En ole nähnyt sellaista ketjua, jossa ei olisi arvosanoja laidasta laitaan. Tänäkin vuonna lakkiaisten aikaan moni kertoi ihan normaaleja tuloksia mielestäni
LMMMC 1990
Mun rivistö on ainakin täynnä M:ää ja C:tä...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:26"]No tännehän voi kirjoittaa ihan mitä arvosanoja haluaa :D A:n oppilas voi esittäytyä täällä L:n oppilaana ja yliopistossa väitelleenä tohtorina
[/quote]
Ei kai? En usko, että se mitenkään voi olla mahdollista.
Täällä jos jossakin on ihan perseestä kaikki. Jokainen on prinsessa, ja vaikka mitä. Jokaisen sietäis saada oikein kunnolla turpaansa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:26"]No tännehän voi kirjoittaa ihan mitä arvosanoja haluaa :D A:n oppilas voi esittäytyä täällä L:n oppilaana ja yliopistossa väitelleenä tohtorina
[/quote]
Ei kai? En usko, että se mitenkään voi olla mahdollista.
[/quote]
HEHE
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:50"]Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta, jossa kerrottiin arvosanat ja ala. Yhdelläkään ei tainnut olla laudaturitonta todistusta.. Ihmeen fiksuja ootte ollu lukiossa, mutta samaa ei voi sanoa palstakäyttäytymisestä kaikkien osalta. :D
[/quote]
En tiedä, muttaminä olen ja loistavasti pärjännyt
Tämä kysymys on yhtä järkevä kuin se että miten on mahdollista että av-mammat kertovat yhdessä ketjussa rakastavansa ylirunsaita muotojaan ja toisessa olevansa kaikki mallinmitoissa.
Voisko olla eri aiheisia ketjuja joissa ylistetään eri asioita, ja niihin kirjoittaisivat eri ihmiset?
Täällähän kaikilla on vähintään 5 tonnin kuukausipalkka, puolisolla myös vähintään sen. Kaikki ovat hoikkia, mutta urheilullisia ja muodokkaita. Kaikilla on hyvä tyylitaju ja laadukkaita merkkivaatteita olematta silti mitenkään yliampuvia. Kaikilla on luonnostaan aristokraattisen kauniit piirteet, joita he korostavat kauniisti hillityllä meikillä, av-mamma käyttää laatututotteita. Laatutuotteet hankitaan työmatkojen aikana tax freesta esim Nykistä tai Pariisista. Hiukset ovat kaikilla kauniisti värjätyt ja ilmavat olematta silti värjätyn näköiset. Av-mamma on brunette tai luonnostaan blondi. Av-mamma pukeutuu merkkivaatteisiin olematta silti liian laitetun näköinen. Olalla heiluu aito merkkilaukku, jossa ei kuitenkaan ole junttimaisia logoja huutamassa "katsokaa merkkilaukku kulkee tässä." Av-mamman lapset ovat luokkansa priimuksia, olematta kuitenkaan hikipinkoja. Aito älykkyys ja monipuolinen lahjakkuus on typillistä av-mamman lapselle.
Harvalla palstalaisella on yhtään C, B tai A todistuksessa, vaikka arvosanat jakautuvat niin, että noin puolet saavat CBA. Täällä palstalla käy siis vain paremmat 50%, jotka saivat LEM.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:32"]
Mun rivistö on ainakin täynnä M:ää ja C:tä...
[/quote]
Mulla on levyhylly täynnä CMX:ää.
Minä kirjoitin B-E, tosin E:t jäivät hyvin lähelle L:n rajaa. Yhtään L ei tullut. Olen juristi, mutta sitä taas ei ikinä palstalla uskota. Sama "ongelma" lääkärikaverilla (hänelläkään ei muuten ollut yhtään L:ää). Palstalla niin moni esiintyy lääkärinä ja juristina, ettei kukaan usko enää mitään. Sama kai arvosanojen kanssa?
Täällä kaikki kertovat itsestään vain totuuden. Esimerkiksi palkka täällä on yleisesti yli 4000 eur/kk ja kahdet lomat etelässä perheen kanssa yms.
Jos on saanut äikästä ällän, niin kyllä silloin pitäisi tietää, että äidinkieli on yhdyssana. Jopa minä, appron äikästä saanut, tiedän sen. Älliä ei tullut kuin yksi, mutta se tulikin sellaisesta aineesta, jota sitten opiskelin ja opetin yli kolme vuosikymmentä.
Mnulla ei oo muta kun vaan yks L, äidin kielestä.