Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki neuvot tänne jotka kärsivät puolison kuorsaamisesta parisuhteessa?

Vierailija
05.02.2022 |

Olen väsynyt kun en saa nukuttua puolison kuorsaamisen takia. Nukumme samassa huoneessa mutta puolison nukkuessa suu auki selällään alkaa kuorsaaminen. Mikä avuksi? Korvatulpista ei ollut apua.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa nukkua kyljellään. 

Illalla nukahtaa kyljelleen mutta kääntyy jossain vaiheessa unessa selälleen ja alkaa kamala kuorsaus.

Vierailija
22/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin eri huoneet mahdollisimman kaukana. Olohuoneessakin häiritsee tv:n katsomista jos kuorsaa huoneessaan. Lomamatkoilla aivan loppu jos joutuu nukkua samassa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti vaan niin lihava ja laihdutus auttaisi.

Ei ole painosta kiinni kun on muutenkin laiha.

Vierailija
24/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkit sitä hereille aina kun kuorsaaminen alkaa.

En ala potkimaan puolisoa eikä ole hyvä aiheuttaa toiselle katkennutta unta, vaikka puolison kuorsauksesta johtuen en ole nukkunut pitkiin aikoihin kokonaista yötä.

Samaa mieltä, ettei tuo ole mikään ratkaisu. Nyt se puoliso sinne tutkimuksiin ja joku kuorsauskisko käyttöön heti.

Vierailija
25/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kuin eri huoneet mahdollisimman kaukana. Olohuoneessakin häiritsee tv:n katsomista jos kuorsaa huoneessaan. Lomamatkoilla aivan loppu jos joutuu nukkua samassa huoneessa.

Lomamatkat on yhtä painajaista kuorsaamisen ja väsymyksen takia.

Vierailija
26/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorsauskisko?

Vierailija
27/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomamatkat on yhtä painajaista kuorsaamisen ja väsymyksen takia.

Olen eri, mutta aloin vaatia lomamatkoille huoneistoa, jossa sain nukkua omassa makuuhuoneessa. Kotona nukuttiin jo eri huoneissa. 

Vierailija
28/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kuorsaa todella kovaa ja mahtavalla korinalla, välillä nouse ylös ja plaraan nettiä, kunnes olen, niin väsynyt, että sänkyyn mennessä nukahdan nopeasti.

Ei toisen herättely auta yhtään, kuorsaus alkaa vaan taas uudelleen ja ei sitä nukuttua saa silloinkaan.

Olis noita huoneita vapaana talossa 5, mutta vaimo alkaa narista, ettenkö rakasta häntä, kun haluaisin nukkua toisessa huoneessa. Tai suuttuu jos yrittää jutella ja sanoo, että minäkin kuorsaan, siihen se sitten jää...

Miksi annat jäädä siihen? Vaimoko sitten rakastaa sua valvottamalla ja vaatimalla että hän saa jatkaa hommaa? Ei ukko meilläkään ilahtunut kun laitoin erihuoneet , pakko oli itsestäni ja unesta huolehtia.

Vierailija
29/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut paskaa ja yleistät!

Ei ole lihava, eikä ole koskaan ollutkaan, mutta kuorsaa heti, kun saa itsensä kellistettyä makuuasentoon. Tutkimuksissa ei löydetty mitään korjattavaa vikaa! Onneksi on iso asunto ja kukin voi valita rauhallisen nukkumapaikan.

Vierailija
30/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, että sairaaloissa tai joskus palvelutaloissakin joutuu olemaan tuntemattoman kanssa samassa huoneessa.

Isoäitini oli vanhainkodissa neljän hengen huoneessa. Kamalaa. Jo silloin, kun järki vielä pelasi, mutta jalka ei.

Vierailija
31/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
32/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kuorsaa todella kovaa ja mahtavalla korinalla, välillä nouse ylös ja plaraan nettiä, kunnes olen, niin väsynyt, että sänkyyn mennessä nukahdan nopeasti.

Ei toisen herättely auta yhtään, kuorsaus alkaa vaan taas uudelleen ja ei sitä nukuttua saa silloinkaan.

Olis noita huoneita vapaana talossa 5, mutta vaimo alkaa narista, ettenkö rakasta häntä, kun haluaisin nukkua toisessa huoneessa. Tai suuttuu jos yrittää jutella ja sanoo, että minäkin kuorsaan, siihen se sitten jää...

Miksi annat jäädä siihen? Vaimoko sitten rakastaa sua valvottamalla ja vaatimalla että hän saa jatkaa hommaa? Ei ukko meilläkään ilahtunut kun laitoin erihuoneet , pakko oli itsestäni ja unesta huolehtia.

En viitti haastaa turhaa epäsopua ollaan oltu jo melkein 40v yhdessä, kait sitä unta silti tulee tarpeeksi, hengissä ollaan.

Onhan hän tosi itsekäs, se on totta, mutta itseppä olen valinnut...

Vierailija
33/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorsauskisko?

Sellaista ei ole testattu.

Vierailija
34/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, että sairaaloissa tai joskus palvelutaloissakin joutuu olemaan tuntemattoman kanssa samassa huoneessa.

Isoäitini oli vanhainkodissa neljän hengen huoneessa. Kamalaa. Jo silloin, kun järki vielä pelasi, mutta jalka ei.

Olen kokenut tämän sairaalassa ollessa, kun samassa huoneessa tai lähistöllä on ollut kuorsaajia niin eihän siellä saa levättyä. Yhtä painajaista on. Ap

Vierailija
35/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoisetkin kuorsaa. Mä olen niin herkkäuninen etten kestä yhtään mitään puhinoita, aina on nukuttu eri huoneissa kumppanin kanssa. 

Vierailija
36/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee nukkua ilman tyynyä.

Vierailija
37/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut tämän sairaalassa ollessa, kun samassa huoneessa tai lähistöllä on ollut kuorsaajia niin eihän siellä saa levättyä. Yhtä painajaista on. Ap

Kunnollista unilääkettä sitten vaan. 

Vierailija
38/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Puoliso ei ole sika vaan rakas ihminen jonka kanssa olen sanonut tahdon niin myötä- kuin vastamäessä. Kuorsaukseen on löydettävä joku ratkaisu.

Vierailija
39/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli parisuhde katkolla kuorsaamisen takia. CPAP naamari pelasti. Ihana laite

Vierailija
40/86 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat makuuhuoneet ja problem solved. Me kuorsataan kumpikin ja lisäksi eletään aivan eri rytmissä. Mies on aamunvirkku ja illantorkku, minä päinvastoin. Kumpikin nukkuu ja lepäytyy hyvin omassa huoneessaan.