Ei ole kenenkään syy ettei ihmiset enää pariudu tai tapaa
Tämähän on ainostaan älylaitteiden, internetin syytä. Miksi lähteä mihinkään kun kotona on kaikki viihde, some ,videopelit, p*rno, mitä kaikkea nykyään naisille ja miehille on tarjolla helpolla. En ihmettele yhtään että syntyvyys laskee ja ihmiset ei enää tapaa, ihmiskunta on menossa sukupuuttoa kohti älylaitteiden takia. Odottatkaa vaan kun tulee älylliset seksirobotit. Eipä se kenenkään vika ole. Hyvä että on viihdettä tarjolla kotona.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisista on tullut liian hypergamisia ja pinnallisia. Liikaa vaihtoehtoja ja miehistä on tullut liian epätoivoisia.
En oo hypergaminen, olen antigaminen. Mikään ei inhota niin paljon kuin ajatus jostain parisuhteesta. Ei kyllä random seksisuhteetkaan kolahda lainkaan. En silti ole aseksuaali.
Mulla sama! Olisi hirveää nyhjätä jonkun seurassa kaikki illat. Jotkut nuhjuiset kotivaatteet päällä äksyillen toisilleen. Minusta suhteissa on enemmän ytyä, kun tavallisuus ei niihin kuulu. En iloitse siitä, että joku näkisi minut arkisena, tylsänä ja turvallisena seurana. Mutta en ole myöskään yhden illan juttujen puolesta, enkä aseksuaali.
Höpö höpö. Olen elänyt 20 vuotta yksin. Jos tarvitsen apua tai palveluita, avukseni tulee joko perheenjäsenistä joku tai sitten ostan palveluni rahalla ammattilaisilta. Oli se sitten television tuominen kaupasta kotiini, kun en sitä yksin pienenä naisena voi roudata ilman autoa, tai ruoka- ja apteekkikuljetus kotiin sairaana.