Ei ole kenenkään syy ettei ihmiset enää pariudu tai tapaa
Tämähän on ainostaan älylaitteiden, internetin syytä. Miksi lähteä mihinkään kun kotona on kaikki viihde, some ,videopelit, p*rno, mitä kaikkea nykyään naisille ja miehille on tarjolla helpolla. En ihmettele yhtään että syntyvyys laskee ja ihmiset ei enää tapaa, ihmiskunta on menossa sukupuuttoa kohti älylaitteiden takia. Odottatkaa vaan kun tulee älylliset seksirobotit. Eipä se kenenkään vika ole. Hyvä että on viihdettä tarjolla kotona.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on nousussa. Suomessakaan ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä.
Ohis
Kantisten lukema 1,1
Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä (esim. kantiksia).
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin naisen riesakseni, kun en hyödy siitä mitenkään? Sano yksikin kunnon syy ja perustele.
Täytyykö ihmisen kanssa olla vain hyötyäkseen siitä jotain. Minä sanon montakin syytä että että haluan elää puolison kanssa kuin ilman. Jos tulee pandemia kun on tullut niin ei tarvitse yksin elää eristyksissä ja kaksin me selviydytään aina paremmin ihan mistä tahansa. Minä en ole mikään riesa miehelleni vaan hän rakastaa minua yli kaiken eikä luopuisi ikinä minusta kuten en minäkäkään hänestä. Välillä ollaan vähän aikaa erossa ja kamala ikävä heti tulee.
Ihminen ei ole ihan normaali jos ennemmin haluaa elää yksin kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vain epätoivoisimmat haaveilee pariutumisesta nykypäivänä.
Kommuunit ajaa saman asian. Miksi vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin naisen riesakseni, kun en hyödy siitä mitenkään? Sano yksikin kunnon syy ja perustele.
Täytyykö ihmisen kanssa olla vain hyötyäkseen siitä jotain. Minä sanon montakin syytä että että haluan elää puolison kanssa kuin ilman. Jos tulee pandemia kun on tullut niin ei tarvitse yksin elää eristyksissä ja kaksin me selviydytään aina paremmin ihan mistä tahansa. Minä en ole mikään riesa miehelleni vaan hän rakastaa minua yli kaiken eikä luopuisi ikinä minusta kuten en minäkäkään hänestä. Välillä ollaan vähän aikaa erossa ja kamala ikävä heti tulee.
Mietitään. Haluanko tulla suoraan töistä rauhalliseen ja siistiin kotiin vaiko mörököllin sotkemaan pesään?
Onni onnettomuudessa että jouduin koulukiusatuksi aikoinaan, näin jo silloin miten käsittämättömän paskoja ihmiset osaa olla, joten olen onnellisempi yksin eläessäni!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tuo sinun tilanteesi sitten ei muka ole hyötymistä?
Vierailija kirjoitti:
Ennen pariuduttiin, koska se oli tapana, ja koska siten pärjäsi paremmin silloin kun melkein kaikki olivat köyhiä.
Nyt pariudutaan vain, jos toisella on tarjota jotain mikä tekee onnellisemmaksi, olipa se sitten luonteen ominaisuus tai omaisuutta.
Jos on tyhjäkäsi sekä rahan, että luonteen suhteen, miksi kukaan huolisi? Parempi yksin onnellinen, kuin kaksin onneton.
Kylläpä sulla on luulot pariutumiseeen vain hyöty tarkoitus ja onko tutkimus tulosta tuohon pariutumiseeen miksi ihmiset pariutuvat. Yksin eläviä kun tunnen niin kukaan ei ole onnellinen yksin mutta pakko näytellä olevansa kun ei parisuhdetta voi väkisinkään perustaa luonnevikaisena itsekkäänä jos ei tule kenekään kanssa toimeen eikä löydä elämänkumppania. Säälittäviä yksinäiset valittaen koko ajan yksinäisyyttään ja uhkaillen lopettaa elämänsä.
Kaksin onnettomia en ole nykyään nähnyt kun väkisin yhdessä ei ole enää kukaan sen takia ainakaan että ero olisi häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tuo sinun tilanteesi sitten ei muka ole hyötymistä?
Yksin eläessä sinäkin tarvitset muita ihmisiä kun sairastut ja et vaan pärjää yksin. Silloin joudut käyttämään muita hyväksesi. Hyötymistä ei ole kun vastapuolisesti annetaan ja otetaan eikä ottaminen ole yksipuolista.
Älykäs lisääntyy. Kun tyhmä ja älykäs seisoo pelilaudealla, niin älykäs elää vielä. Tyhmä on joko hävinnyt tappelussa tai unohti lisääntyä. Jos ei ole, on hävinnyt. Olla vai ei olla. Koodi on 10. Mies ja nainen. Ja yhtälö on 0 tai 1 tai 00 tai 11 tai 10 tai tä jopa 0000 Ja muitakin mahdollisuuksia joita on tällä ja viime vuosituhannella tilastoitu. Viallinen ja heikko eliö harvemmin lisääntyy koska ei ole älykäs.
Mitä yksinkertaisempi ihminen, sitä varmemmin lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs lisääntyy. Kun tyhmä ja älykäs seisoo pelilaudealla, niin älykäs elää vielä. Tyhmä on joko hävinnyt tappelussa tai unohti lisääntyä. Jos ei ole, on hävinnyt. Olla vai ei olla. Koodi on 10. Mies ja nainen. Ja yhtälö on 0 tai 1 tai 00 tai 11 tai 10 tai tä jopa 0000 Ja muitakin mahdollisuuksia joita on tällä ja viime vuosituhannella tilastoitu. Viallinen ja heikko eliö harvemmin lisääntyy koska ei ole älykäs.
älykäs lisääntyy väittämä on pätevä. Kuollut ei ole todistamassa mitään ja ei ole testattavissakaan. Siksi älykäs aina lisääntyy jatkossakin ja se on tieteellisesti mahdollista mitata. Kuollut on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksinkertaisempi ihminen, sitä varmemmin lisääntyy.
Mittaustulokset ovat elävistä ja kertoo että olet väärässä. Et voi todistaa asiaa 100 vuoden päästä äo-testeissä. Siksi älykäs aina lisääntyy ja evoluutio tukee tätä väitettä.
Todellisuudessa tyhmä hävisi tappelun ja kuoli tai epäonnistui lisääntymisestä. Muut voittivat hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen pariuduttiin, koska se oli tapana, ja koska siten pärjäsi paremmin silloin kun melkein kaikki olivat köyhiä.
Nyt pariudutaan vain, jos toisella on tarjota jotain mikä tekee onnellisemmaksi, olipa se sitten luonteen ominaisuus tai omaisuutta.
Jos on tyhjäkäsi sekä rahan, että luonteen suhteen, miksi kukaan huolisi? Parempi yksin onnellinen, kuin kaksin onneton.
Kylläpä sulla on luulot pariutumiseeen vain hyöty tarkoitus ja onko tutkimus tulosta tuohon pariutumiseeen miksi ihmiset pariutuvat. Yksin eläviä kun tunnen niin kukaan ei ole onnellinen yksin mutta pakko näytellä olevansa kun ei parisuhdetta voi väkisinkään perustaa luonnevikaisena itsekkäänä jos ei tule kenekään kanssa toimeen eikä löydä elämänkumppania. Säälittäviä yksinäiset valittaen koko ajan yksinäisyyttään ja uhkaillen lopettaa elämänsä.
Kaksin onnettomia en ole nykyään nähnyt kun väkisin yhdessä ei ole enää kukaan sen takia ainakaan että ero olisi häpeä.
👋 ilmoittaudun. Eron jälkeen pysyn yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et otakaan, koska olet umpihomo.
Tässäkö on naisten paras argumentti? Homoksi haukkuminen, jos mies on vapaaehtoisesti sinkku? Ettekö ihan oikeasti pysty parempaan?
Olet vähä-älyinen persu, joka ei osaa lukea! Lainaamasi kommentin kirjoitti nimimerkki Ukko39, eli mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua yli 20 vuotiasta.
N25
En halua 20 vuotiasta tyttöä. En ole Danny.
M40
Et halua koska et saisi. Jokainen mies haluaa 20 kesäisen raikkaan neidon, jos voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan omasta toiminnasta kiinni. Jos istuu kaiket päivät ja illat kotona vihapostaamassa ei varmaan tapaakaan ketään eikä näin ollen voi pariutuakaan. Täytyy olla se oma halu nähdä asian hyväksi vaivaa.
Ei tapaa mutta voi kyllä tappaa.
varmaan 90 prossaa pareista asuu yhdessä vaan taloudellisista syistä...