Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi olla ajamatta tänään autolla Helsingin keskustaan?

Vierailija
05.02.2022 |

Kerätään tähän kootut selitykset.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on 2546 kilometriä, en ehdi tänään.

Vierailija
2/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kotiin syömään torttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista näin Helsingissä asuvana autoa kun julkisilla kun pääsee. Ja oon köyhä yliopisto-opiskelija. Ja en ole sivistymätön autonrassaajajuntti.

Vierailija
4/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kajaanin lähellä.

Vierailija
5/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin ajaa, mutta siellä on joitain persuöyhöttäjiä tukkimassa liikennettä. Tulen sitten kun poliisi on uuden satsin autoja saanut siirrettyä tattarisuolle.

Vierailija
6/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista näin Helsingissä asuvana autoa kun julkisilla kun pääsee. Ja oon köyhä yliopisto-opiskelija. Ja en ole sivistymätön autonrassaajajuntti.

Sitten otat metron ja menet sillä Kamppiin. Siitä on lyhyt matka Eduskuntatalon eteen.

Vierailija
7/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se örinäkapina sulkemassa tietä

Vierailija
8/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole autoa, ainoa kulkuneuvoni on sähköpyörä ja täältä oulusta ei enää keriiä.

Vierailija
9/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan siellä pitää olla täysi miehitys päällä, että Sanna Marin ymmärtää hävetä toilailuitaan niin paljon, että eroaa ja mieluusti lähtee maanpakoon.

Vierailija
10/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaakin tekemistä.

Vierailija
11/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä enkä kannata mielenosoituksen tavoitteita.

Vierailija
12/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju maalaa täysin kuvan tyypillisestä suomalaisesta. Bensa maksaa kaksi euroa litra ja siitä jaksetaan täälläkin kirjoittaa monen tuhannen viestin mittaisia ketjuja ja taivastella ympäri somefoorumeita. Sitten kun asialle voisi tehdä jotain (ts. painostaa tämän hinnan aikaansaajat eroon), niin sitten ei pysty, ei jaksa, ei viitti, voi tulla sakko jos sinne menee jne. Suomalaiset ovat luonteeltaan LAMPAITA.

Minä menen, jääkää te ääliöt kotiin valittamaan.

Vierailija
13/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten otat metron ja menet sillä Kamppiin. Siitä on lyhyt matka Eduskuntatalon eteen.

Rautatientorin metroasema on lähempänä Eduskuntataloa kuin Kampin metroasema. Ja mulla ei oo mitään asioimisasioita keskustassa tänään joten vietän päivän kotikulmilla ja opiskelujuttuja tehden.

T: se yliopisto-opiskelija

Vierailija
14/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole autoa, asun satojen kilsojen päässä Helsingistä ja pidän convoyta melko naurettavana.

Vierailija
15/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautatientorin metroasema on lähempänä Eduskuntataloa kuin Kampin metroasema. Ja mulla ei oo mitään asioimisasioita keskustassa tänään joten vietän päivän kotikulmilla ja opiskelujuttuja tehden.

T: se yliopisto-opiskelija

Ok. Olet siis Sanna Marinin sakkia. Jää kotio sitten.

Vierailija
16/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempaakin tekemistä. Lumitöitä ja sitten hiihtämään. Ei muutenkaan kiinnostais tollaset junttien kokoontumisajot.

Vierailija
17/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempaakin tekemistä. Lumitöitä ja sitten hiihtämään. Ei muutenkaan kiinnostais tollaset junttien kokoontumisajot.

Ymmärrän että narsistisannan hännystely tuottaa kaltaisellesi vajaamieliselle ituhipille suuremman tyydytyksen.

Vierailija
18/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään syytä mennä sinne.

Vierailija
19/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään syytä mennä sinne.

Tykkäät siitä, että polttoaine maksaa 2€ litralta?

Vierailija
20/20 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin Eduskuntatalon eteen, kamppiin metrolla ja Kampin edustasts ulos mielummin, kuin rautatieaseman pysäkiltä.

Valintoja