Mikä on tekosyysi olla ajamatta tänään autolla Helsingin keskustaan?
Kommentit (20)
En omista näin Helsingissä asuvana autoa kun julkisilla kun pääsee. Ja oon köyhä yliopisto-opiskelija. Ja en ole sivistymätön autonrassaajajuntti.
Muuten voisin ajaa, mutta siellä on joitain persuöyhöttäjiä tukkimassa liikennettä. Tulen sitten kun poliisi on uuden satsin autoja saanut siirrettyä tattarisuolle.
Vierailija kirjoitti:
En omista näin Helsingissä asuvana autoa kun julkisilla kun pääsee. Ja oon köyhä yliopisto-opiskelija. Ja en ole sivistymätön autonrassaajajuntti.
Sitten otat metron ja menet sillä Kamppiin. Siitä on lyhyt matka Eduskuntatalon eteen.
Siellä on se örinäkapina sulkemassa tietä
Ei ole autoa, ainoa kulkuneuvoni on sähköpyörä ja täältä oulusta ei enää keriiä.
Niin kauan siellä pitää olla täysi miehitys päällä, että Sanna Marin ymmärtää hävetä toilailuitaan niin paljon, että eroaa ja mieluusti lähtee maanpakoon.
En ymmärrä enkä kannata mielenosoituksen tavoitteita.
Tämä ketju maalaa täysin kuvan tyypillisestä suomalaisesta. Bensa maksaa kaksi euroa litra ja siitä jaksetaan täälläkin kirjoittaa monen tuhannen viestin mittaisia ketjuja ja taivastella ympäri somefoorumeita. Sitten kun asialle voisi tehdä jotain (ts. painostaa tämän hinnan aikaansaajat eroon), niin sitten ei pysty, ei jaksa, ei viitti, voi tulla sakko jos sinne menee jne. Suomalaiset ovat luonteeltaan LAMPAITA.
Minä menen, jääkää te ääliöt kotiin valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten otat metron ja menet sillä Kamppiin. Siitä on lyhyt matka Eduskuntatalon eteen.
Rautatientorin metroasema on lähempänä Eduskuntataloa kuin Kampin metroasema. Ja mulla ei oo mitään asioimisasioita keskustassa tänään joten vietän päivän kotikulmilla ja opiskelujuttuja tehden.
T: se yliopisto-opiskelija
Ei ole autoa, asun satojen kilsojen päässä Helsingistä ja pidän convoyta melko naurettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautatientorin metroasema on lähempänä Eduskuntataloa kuin Kampin metroasema. Ja mulla ei oo mitään asioimisasioita keskustassa tänään joten vietän päivän kotikulmilla ja opiskelujuttuja tehden.
T: se yliopisto-opiskelija
Ok. Olet siis Sanna Marinin sakkia. Jää kotio sitten.
Mulla on parempaakin tekemistä. Lumitöitä ja sitten hiihtämään. Ei muutenkaan kiinnostais tollaset junttien kokoontumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempaakin tekemistä. Lumitöitä ja sitten hiihtämään. Ei muutenkaan kiinnostais tollaset junttien kokoontumisajot.
Ymmärrän että narsistisannan hännystely tuottaa kaltaisellesi vajaamieliselle ituhipille suuremman tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään syytä mennä sinne.
Tykkäät siitä, että polttoaine maksaa 2€ litralta?
Jos menisin Eduskuntatalon eteen, kamppiin metrolla ja Kampin edustasts ulos mielummin, kuin rautatieaseman pysäkiltä.
Valintoja
Sinne on 2546 kilometriä, en ehdi tänään.