miesystävän exä laittoi facessa viestiä....
oli saanut jostain tietoonsa, että hänen ex-miehellään on suhde mun kanssa ja laittoi facessa mulle pitkän viestin, jossa kertoi, että tämä hänen ex-miehensä käy edelleen häntä naimassa ja suunnittelevat yhteenpaluuta. Kerroin miesystävälleni, joka tietysti kiistää kaiken. Kumpaa uskoisin?
Kommentit (13)
Uskoisin miestä mutta pitäisin silmät auki siltä varalta, puhuuko hän kuitenkaan totta. Luultavasti kuitenkin nainen valehtelee motiivinaan suhteenne hajottaminen.
Jos asia olisi oikeasti noin, exä ei kokisi mitään tarvetta ilmoitella siitä sulle. Unohda koko juttu.
Lähetä exäsi puhelimella viesti, että milloin naidaan.
Mä uskoisin, ei sillä naisella ole mitään syytä valehdella. Laittaisin tuolle naiselle viestin että kiitos tiedosta, mutta sinuna kyllä miettisin kahdesti ottaakko tuollainen mies takaisin.
Itse sain monen kuukauden vainon nykyisen exältä. Joka helevatun päivä laittoi jotain kautta viestiä, selitteli heidän meneillään olevasta jutusta, haukkui minut perheenrikkojalehmäksi ym.
Mielenterveysongelmat, itsemurhayritys ja lastensa menettäminen näiden vuoksi olivat kaikki minun vikani.. Olivat eronneet kuukausia ennen kuin tulin kuvioihin ja yhteisiä lapsia ei heillä edes ole, kaikki muksut naisen avioliitosta ennen kuin alkoi seurustella mieheni kanssa.
Jätä täysin omaan arvoonsa! Anna sepittää ja jätä vastaamatta. Muuten menetät itse uskosi mieheesi.
Voi olla tottakin.joillain tossa tilanteessa olevilla naisilla on omatunto ja haluavat säästää toista ongelmilta kertomalla suoraan mitä mies touhuaa. Mutta toki voi olla myös että haluaa kilpailijan pois tieltä.
Uskooko joku oikeasti tuollaisilla tempuilla saavansa miehen takaisin?
Pyydä todisteita, kuten screenshot miehen ja eksän keskusteluista, tai kertomaan, milloin oli kolme viimeisintä tapaamiskertaa ja muistelet, onko mies oikeasti ollut tuolloin pois. Jos eksä ei pysty todisteita toimittamaan, on kyseessä vale.
Pyydä todisteita. Esim kuvakaappaus tuoreesta viestittelystä jossa suhde käy ilmi.
AP kiittää ja kumartaa. Sinänsä minua ei haittaa, koska olin muutenkin lopettelemassa 8 kuukauden suhdettani ko.mieheen. Tietty eipä tuollainen viesti ilahduttanut. Tosin tämä exävaimo on vasta 23-vuotias "vähemmistökulttuurin " edustaja. Noin niinkuin kauniisti kirjoitettuna. Vastasin hänelle ystävällisesti, että minun ja miesystäväni juttu oli jo ohitse.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:06"]
AP kiittää ja kumartaa. Sinänsä minua ei haittaa, koska olin muutenkin lopettelemassa 8 kuukauden suhdettani ko.mieheen. Tietty eipä tuollainen viesti ilahduttanut. Tosin tämä exävaimo on vasta 23-vuotias "vähemmistökulttuurin " edustaja. Noin niinkuin kauniisti kirjoitettuna. Vastasin hänelle ystävällisesti, että minun ja miesystäväni juttu oli jo ohitse.
[/quote]
Hyvä AP! Löydät paremman.
Mietipä sitä.