Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa ja itkettää!

Vierailija
14.06.2015 |

On mun synttärit ja mies toi aamiaisen sänkyyn. Tarjottimella on myös yksi ruusu ja lahja. Avaan lahjan ja siellä on jotkut vsnhat veitsi ja haarukka. Kysyn mitä tää on, niin mies sanoo että ne hopeiset kalaottimet. Mä olen ihan että mitä???? Niin mies vaan että oli ostanut jostain antiikkiliikkeestä kun mä syön mielelläni kalaa. Mo mähän tietenkin käskin sitä viemään ne takaisin ja painumaan h;tiin. Nyt se mökötyää olkkarissa! Siis onko mun mies ihan tuunnekylmä narsisti vai mikä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko astiat teistä muka kiva synttärilahja?? Oonks mä joku köksä vai? No en!!! Ap

Vierailija
22/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkiliikkeestä! Sehän on hienoa!

Mä olisin ollut ihan onnessani. Saan yleensä synttäriksi kortin ja suklaata. En kukkaa enkä aamiaista sänkyyn. Vaihdetaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko trolli tai sellainen jonka ukon tarttee heittää se pihalle. Eka 75% todennäköisyydellä, toka 25%.

Oli miten oli niin turpa kii ap.

Vierailija
24/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus miten voi nainen olla typerä...

Tuon lahjan paras osuus minusta on se, että mies on todella nähnyt vaivaa löytääksen ne ja osannut ajatella, että ne sopivat juuri sinulle kun pidät kalasta. Ja vielä antiikkiliikkeestä hankittu. Minä olisin otettu, jos mieheni antaisi minulle tuollaisen lahjan.

onhan tuo nyt paljon persoonallisempi lahja kuin joku Kultajousen tusinakoru.

Vierailija
25/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:53"]

Mä kirjoitan ihan hirveesti virheitä kun en näe puhelinta kyyneliltä. Mä soitin mun äidille ja se tulee hakemaan mua ja vie mut Selloon syömään ja ostoksille. Tää on kauhein synttäri ikinä!

[/quote]

Yhyy, pikku prinsessaa on kohdeltu kaltoin. Onneksi äippä tulee ja lohduttaa, kun on noin tuhma mies.

Vierailija
26/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tullut luettua hitusen liikaa demiä tai cosmoa, tai jopa reginaa? Tommosia ulkoaopeteltuja latteuksia lasket näppikseltä tänne. "Ei naiselle keittiövälineitä, ei sitä eikä tätä". Just joo. Kasva aikuiseksi pikkurinsessa, tosin oikeilla prinsessoilla on käytöstapoja.

Vierailija
27/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt selkeä provo, mutta toisaalta, kyllähän tuollaisia kusipäisiä narsisti prinsessoja on varmasti oikeastikin olemassa.
Nyt menet sanomaan miehellesi, että hän ansaitsee paremman naisen ja hän saa lähteä paremmille apajille. Melkoista kiittämättömyyttä...

Vierailija
28/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun saisinkin jotain tuollaista synttärinäni lahjaksi. Olisin niin iloinen!
Viime synttäreillä sain ps4:n synttärilahjaksi. Ei se huono lahja ollut todellakaan, mut olishan se kiva joskus saada jotain persoonallisempaakin.
Vaan mulle riittää synttärilahjaksi mieheltäni aamulla halaus ja suukkokin. En mä materiaa kaipaa, mulle tärkeintä on se, että mieheni huomioi mua. Vaikka niinhän se on joka päivä huomioinut mua, ihan kuten mäkin häntä. :)