Suututtaa ja itkettää!
On mun synttärit ja mies toi aamiaisen sänkyyn. Tarjottimella on myös yksi ruusu ja lahja. Avaan lahjan ja siellä on jotkut vsnhat veitsi ja haarukka. Kysyn mitä tää on, niin mies sanoo että ne hopeiset kalaottimet. Mä olen ihan että mitä???? Niin mies vaan että oli ostanut jostain antiikkiliikkeestä kun mä syön mielelläni kalaa. Mo mähän tietenkin käskin sitä viemään ne takaisin ja painumaan h;tiin. Nyt se mökötyää olkkarissa! Siis onko mun mies ihan tuunnekylmä narsisti vai mikä?
Kommentit (28)
Mä kirjoitan ihan hirveesti virheitä kun en näe puhelinta kyyneliltä. Mä soitin mun äidille ja se tulee hakemaan mua ja vie mut Selloon syömään ja ostoksille. Tää on kauhein synttäri ikinä!
Mitä sä olisit odottanut? Mun mielestä aamiainen sänkyyn + ruusu + sinua varten mietitty lahja kuulostaa ihanalta. Mikä vika???
Ja mun täytyy viettää mun synttärit mun äidin kanssa Sellossa, kun mun tunnekylmä mies antoi mulla synttärilahjaksi veitsen ja haarukan! Ap
Apua mikä nainen sä oot. Tunnekylmä mies ei olis antanut sulle mitään.
Minusta hieno ja persoonallinen lahja. Aika paljon hienompaa kuin mennä johonkin kauppakeskukseen pyörimään ja keskinkertaista ravintolaruokaa syömään.
Saat varmasti äidiltäsi sympatiaa kuitenkin. Hänhän sinut on kiittämättömäksi inhotukseksi kasvattanut.
Provohan tietysti olet... vastasin kuin et olisi.
Sä olet nyt ihan itse tehnyt synttäripäivästäsi kurjan, ei sun mies joka oli ostanut mielestään käytännöllisen lahjan
Voi sua rinsessaa. Toivottavasti sun mies ymmärtää mökötykseltään etsiä uuden naisen. :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:56"]Mitä sä olisit odottanut? Mun mielestä aamiainen sänkyyn + ruusu + sinua varten mietitty lahja kuulostaa ihanalta. Mikä vika???
[/quote]
No kun se osti mulle tollasen ihan paskan lahjan. Miksei esim jotain koruja. Mä ihan luulin et mä saisin koruja. Mut ei, KALAOTTIMET!!!!! Kas kun ei paistinpannua ostanut! Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:58"]
Apua mikä nainen sä oot. Tunnekylmä mies ei olis antanut sulle mitään.
[/quote]
Riippuu aivan perhekulttuurista. Meillä on kolme lasta ja emme annan aikuisten kesken synttäri- tai joululahjoja ollenkaan. Emme silti ole tunnekylmiä.
Jos ap:n tapauksessa hän on antanut syntymäpäivälahjaksi auton miehelleen, niin aterimet voivat olla pettymys.
Mun mies huikkas aamulla vaan, että hyvää syntymäpäivää. Jouduin itse keittämään omat kahvit.. Olisin ollut tosi onnellinen jos olisin saanut aamiaisen sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:56"]Mitä sä olisit odottanut? Mun mielestä aamiainen sänkyyn + ruusu + sinua varten mietitty lahja kuulostaa ihanalta. Mikä vika??? [/quote] No kun se osti mulle tollasen ihan paskan lahjan. Miksei esim jotain koruja. Mä ihan luulin et mä saisin koruja. Mut ei, KALAOTTIMET!!!!! Kas kun ei paistinpannua ostanut! Ap
[/quote]
Korut, yöpaita, kirja.... todella tylsää ja mielikuvituksetonta. Miehesi idea minusta oikein kiva. Ovathan ne hopeaa ja jos vielä antiikkia, niin aika hintavatkin varmasti (jos siitä nyt on kiinni)
Tämä on kyllä nyt syvältä Porvoosta. :D
Mitä itse ostit viimeksi miehellesi?
Partavettä tai jotain yhtä yllätyksellistä? Solmio?
Ap, ihana mielikuvitus sulla, mielettömän ihanan lahjan keksit. Kerro lisää hyviä lahjavinkkejä, mitä oot edellisvuosina saanu?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:50"]
On mun synttärit ja mies toi aamiaisen sänkyyn. Tarjottimella on myös yksi ruusu ja lahja. Avaan lahjan ja siellä on jotkut vsnhat veitsi ja haarukka. Kysyn mitä tää on, niin mies sanoo että ne hopeiset kalaottimet. Mä olen ihan että mitä???? Niin mies vaan että oli ostanut jostain antiikkiliikkeestä kun mä syön mielelläni kalaa. Mo mähän tietenkin käskin sitä viemään ne takaisin ja painumaan h;tiin. Nyt se mökötyää olkkarissa! Siis onko mun mies ihan tuunnekylmä narsisti vai mikä?
[/quote]Lahjahevosen suuhun ei katsota!
Synttärit meina sitä, että on taas yhden vuoden lähempänä kuolemaa. Ajatus oli selvästi hyvä, ja sinä norsuna posliinikaupassa laitoit kaikki säpäleiksi. Melkoinen törkimys olet!
Kiitttämätön pskiainen olet, ellet sitten ole provo. No, pääset ainakin syömään monikulttuuriseen paikkaan. (boring)
Nää kyyneleet ei lopu varmaan ikinä! Mun äiti tuli lohduttaan mua ja haukkui mun miehen lyttyyn!! Ihan oikein sille!!! Pitäis ymmärtää, että naiselle ei KOSKAAN osteta keittiötavaroita lahjaksi, eikä mitään käytettyjä juttuja. Ja mies kehtasi sanoa vielä että ne on venäläiset!!! Siis käytettyjä venäläisiä astioita syntymäpäivä!!! Surkeempaa ei voi olla!! Ap
Ihan hyvä yritys, mutta kun ei me voida uskoa, että kukaan nainen olisi oikeasti noin idiootti tyhjäpää.
Ootko sä tunnekylmä narsisti vai mikä?