Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet ystävä exäsi kanssa, kuinka erositte?

Vierailija
14.06.2015 |

No siinähän se kysymys otsikossa. Eli jos olet ystävä exäsi kanssa niin kuinka erositte? Sovussa? Eron syyt? Jatkuiko ystävyys suoraan suhteenne päätyttyä vai tarvittiinko väliin aikaa?  Miten uusi kumppanisi suhtautuu ystävyyteenne?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin koska itselläni ei enää ollut romanttisia tunteita häntä kohtaan, välitän kyllä exästä paljon ja hän on ihana ihminen ja ollaan ystäviä edelleen. Nykyiseni on tämän exän kaveri, meillä kolmella yhteiselo sujuu hyvin ja välillä käydään esim. viettämässä iltaa jopa kolmistaan. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan ei ole vielä uutta kumppania, mutta toinen päätti lähteä etsimään sellaista jonka kanssa voi lisääntyä.

Vierailija
4/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:43"]

Kummallakaan ei ole vielä uutta kumppania, mutta toinen päätti lähteä etsimään sellaista jonka kanssa voi lisääntyä.

[/quote]

Unohdin vastata kysymykseen.. :) Tulin jätetyksi aika yllättäen, alkuun oli hankalaa pari kuukautta kun ei oltu missään tekemisissä. Mutta kun itse en lapsia missään nimessä halua niin parempi näin. Kaveruus jatkuu ja kaikki hyvin :)

Vierailija
5/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aluksi ystäviä exieni kanssa, mutta ei se ole koskaan paria vuotta kauempaa kestänyt - välit eivät ole menneet huonoiksi mutta ystävyys on laimentunut ja hiipunut pois.

Erojeni (siis pitkistä suhteista, ei avioliitoista sentään) syyt ovat olleet vaihtelevia. Yhden kanssa romanttinen ja seksuaalinen tunne oli kadonnut ja olimme suhteessakin enää kavereita. Toisen kanssa oli eriävät näkemykset avioliitosta ja lapsista. Kolmannen kanssa riideltiin koko ajan pienistä typeristä asioista, yhdessä eläminen oli ihan sietämätöntä vaikka ihmisinä pidimmekin toisistamme.

Vierailija
6/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin, koska sain tietää, että exä oli pettänyt minua jo kaksi viikkoa seurustelun aloittamisen jälkeen. Kerettiin seurustella 5kk ja pettäminen jatkui koko suhteen ajan. Oltiin tuolloin 16-vuotiaita molemmat, huoh :D Eron jälkeen puhuttiin asiat, eli että tää oli tässä ja meistä ei tule mitään ikinä ja sen jälkeen en vuoteen laittanut ainuttakaan viestiä tai mitään.

Vuoden päästä tekstasin "hei" ja juteltiin vähän. Siitä pari viikkoa eteenpäin ja nähtiin. Molemmilla on jo uudet seurustelukumppanit ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että minulla ei ollut minkäänlaisia tunteita exää kohtaan. Mutta nyt ollaan ihan ok väleissä ja kavereita :) Uskon, että pystytään tämän vuoden aikana käydä leffassa ja syömässä jossain hesessä ja kaikkea sellaista, mitä kaverit normaalisti televät.

N17

Vierailija
7/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin, koska mies ei enää rakastanut minua kuten vaimoa, vaan kuten ystävää. Hän halusi elämänmuutoksen, ja minä en ollut osa sitä. Meni noin puoli vuotta ennen kuin pystyin hyväksymään asian. Tein paljon töitä pääni kanssa ennen kuin pääsin tasapainoon. Sen jälkeen olemme olleet parhaat ystävät. Uusia kumppaneita meillä ei ole kummallakaan. Liittoa takana 16 vuotta, ystävyyttä nyt 2 vuotta.

Vierailija
8/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tulee miinuspeukkuja :D Laittakaa ikäraja ym rajat aloitukseen, jos tahdotte tietynlaisia vastauksia.

N17

Vierailija
9/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu oltu kahteen viikkoon missään yhteyksissä. Kumpaakin kai ahdisti suhde. Erottiin sovussa ja sovittiin, että ollaan ystäviä. Kaksi kuukautta myöhemmin alettiin taas tavata. Ihan hyvä pitää taukoa siinä välissä. Hyvin toimii ystävyys. Musta tuntuu, että aina oltiinkin enemmän ystäviä kuin rakastavaisia. Erottiin kummankin mielenterveyden ja sitoutumiskammon takia. Ja se on joka tapauksessa lähdössä ulkomaille töihin piakkoin. Ei ole vielä uutta suhdetta kummallakaan.

Vierailija
10/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:14"]Arvasin, että tulee miinuspeukkuja :D Laittakaa ikäraja ym rajat aloitukseen, jos tahdotte tietynlaisia vastauksia.

N17
[/quote]
No tässä aloituksessa puhuttiin ystävyydestä eikä kavereista/hyvän päivän tutuista.

Vierailija
11/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:14"]Arvasin, että tulee miinuspeukkuja :D Laittakaa ikäraja ym rajat aloitukseen, jos tahdotte tietynlaisia vastauksia.

N17
[/quote]
No tässä aloituksessa puhuttiin ystävyydestä eikä kavereista/hyvän päivän tutuista.
[/quote]

Minulle nuo kaksi ovat sama asia ja ollaan exän kanssa enemmän kuin hyvän päivän tuttuja :)

N17

Vierailija
14/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin 2,5v seurustelun jälkeen koska mielenkiinnon kohteemme oli niin poikkeavia että emme pystyneet kuvittelemaan tulevaisuutta pidemmälle. Tunnepuoli oli kuitenkin vahva ja tulen aina rakastamaan häntä paljon. Asuimmekin eron jälkeen n. vuoden ajan vielä yhdessä, joskin pääasiassa taloudellisista syistä kun olimme molemmat vielä opiskelijoita ja osa-aikatöissä. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä ja näemme edelleen useamman kerran kuukaudessa ja soittelemme muutaman kerran viikossa. :)

Vierailija
15/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yritys josko löytyisi tarinoita.

Vierailija
16/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuuden rajoissa saa nostaa kolme kertaa. Ei enempää.

Vierailija
17/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:54"]

Hiljaa huora.

[/quote]Hiljaa siellä lerssipää.

Vierailija
18/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin, koska minulle tuli tunteita toista miestä kohtaan. Ei mitään pettämisiä tms. Alkuun oli hankalaa ja silloin, kun aloin seurustelemaan tämän nykyisen aviomieheni kanssa, exä piti hiljaiseloa vähän aikaa. Otti kuitenkin yhteyttä ja ollaan hyviä ystäviä. Tästä aikaa nyt yli 8 vuotta ja exä on yhden lapseni kummikin. Nähdään säännöllisesti ja välit on oikein lämpimät. Alkuun nykyinen oli vähän mustasukkainen, mutta se jäi sitten pois ja ovat hyvissä väleissä, exä ja nyxä (karmeat nimitykset...)

Vierailija
19/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin kanssa vaan todettiin että juttu ei toimi, parempi erota:) toisen kanssa ollaan oltu ystäviä erosta lähtien (7 vuotta ainakin siis), toisen kanssa meni välit vähäksi aikaa koska hänen uusi kumppani ei voinut sietää minua:D Nykyään kumpikin on ehdottomasti läheisimpiä miespuolisia (oman miehen jälkeen tietysti) ja pidetään päivittäin yhteyttä:) huippuja tyyppejä, vähän niikun veljiä mulle. 

Vierailija
20/26 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin koska oltiin enemmän parhaita ystäviä kuin romanttisessa suhteessa, ja välimatkaakin oli. Ensinmmäinen vuosi oli vaikea, ehkä parikin, kun uudet seurustelukumppanit tuli kuvioihin. Aikaa on mennyt vuotta ja edelleen ollaan sydänystäviä ja paljon yhteydessä. Molemmilla on jo lapsia. uusille kumppaneille ystävyys on toisinaan nostanut mustasukkaisuutta pintaan, mutta aiheetta. seuraavasta kun erosin, ei nähnyt mahdollisuutta säilyä ystävinä. Ei ollut luottamusta, ja suhde loppui pettämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi