Mikä helvetti mun ongelma on
Tällä viikolla tuntenu semmosia ihan pieniä ihastumisia moneen eri ihmiseen. Äsken taas ja se on ainakin toinen henkilö tänään! Mikä mua vaivaa. Kaipaanko sitten vaan niin paljon ihastumisen tunnetta? Niin ja seurustelen neljättä vuotta... En tiedä sitten pitäiskö erota kokonaan kun tämmösiä tulee nykyään aika usein, ehkä en vaan uskalla.
N23
Kommentit (8)
Osaako kukaan vastata tähän fiksusti? :D
Ajanviete tosin tämäkin palsta
Ap
Olet tosi onnellinen tai sitten hiukka turhautunut. Mitä voisit ruveta tekemään elämässäsi...muutakin kuin ihastuilemaan? Jokin harrastus tai aktiviteetti tai lukeminen?
Ei kai toi vaarallista ole. Saahan sitä ihastuila.. Eri asia on mitä sillä tekee.
mene sen oman ystäväsi kainaloon. Ehkä koet nyt itsesi hänestä kaukana olevaksi ja siksi nuo pikku pakoilut arjesta
.
Olisko hypomania? Lopeta heti masennuslääkkeet ja maanantaina psykiatrille.
Vaikuta ihan mun veljeltä kun sillä alkoi viirata.
En oo koskaan syönyt mitään lääkkeitä mielialaani :) ja psykologilla käyn silloin tällöin kyllä juttelemassa.
Ap
Turhautunut on oikea sana. Oon nimittäin tosi usein turhautunut/ahdistunut, enkä tiedä edes miksi.
Tuntuu jopa että kun kulta on kauempana, niin oloni helpottuu vähäsen, mutta tunnen silti turhautuneisuutta. Hmm.
Ap
Niin ja tuntuu näitten ihastumisien kanssa välillä tosi vaikealta pitää niitä vaan omassa päässä tekemättä mitään. Huoh.
Ap
Danten helvetti vaivaa.