Mikä on miehesi horoskooppimerkki?
Naimisissa rapumiehen kanssa joka on i-h-a-n-a. :)
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muista. Elokuu, mikä lie. Viihdettä.
Helpommalla olisit päässyt, kun et olisi avannut ketjua, eikö?
Kyllä, mutta jäin silti miettimään, että mikä merkki se olikaan. Koska joskus tullut puheeksi. :)
Syntymäpäivän muistat, google kertoo horoskooppimerkin sen perusteella, ja sinä vastaat. So simple. Ja eiköhän me tässä olla kaikki "viihteen" kannalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä <3 Luotettava, vakaa, viisas ja hidas liikkeissään, mutta turvallinen kuin vuori.
Itse olen oinas ja tuo härän vakaus rauhoittaa mun meininkejä täydellisesti.
Oletko menevä oinas jatkuvasti liikkeellä?
En suinkaan, mutta nopea ja impulsiivinen muuten. Saatan saada päähäni vaikka jonkun sisustusasian ja teen sen todellakin saman tien.
Onko nopeus ja impulsiivisuus tyypillisiä piirteitä oinaille?
Olen eri vastaaja, mutta siis on. Oinaat on jollain tapaa usein "nopeita". Hyviä saamaan asioita aikaiseksi, nopeasti leikkaava älli, hyviä laukomaan vitsejä, kovia urheilemaan ja menemään ym. Ihan älyttömästi ärsyttää esim kaupassa edellä matelevat ihmiset. Kun itse tykkään pysyä liikkeessä ja tiedän mitä haluan ostaa, niin pois tieltä. :D
Mihin on niin kova kiire? Kuulostaa ahdistavalta. :( Vaimo on oinas enkä millään voi vieläkään uskoa oinaaksi kun ei ole mitään mitä luettelit. Oinas vaimoni on ajattelevainen, kärsivällinen, hitaanpuoleinen ja tykkää olla paikoillaan. :) Olen rapumies
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan vaikka näin, että ollaan tuli+ilma ja sen kyllä huomaa. Ilma heittää lisää pontta tuleen, joka "roihahtaa" helposti. No ainakaan ei ole vesi+tuli, kun vesi vain sammuttaisi tulen.
Tuli on liian hyökkäävä ja äkkipikainen, ilma kylmä ja pinnallinen mutta vesi ja maa rauhoittavat ja antavat turvaa. Tuli + vesi pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni Aurinko ja Kuu.
Itse olen Neitsyt Aurinko ja Vaaka Kuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt
Hankala. Ikävä tapaus.
Oikeasti se menee kylläkin niin, että se joka ei kykene tulemaan neitsyen kanssa toimeen on se hankala. Neitsyet rakastaa rauhaa ja järjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona. Itse oinas. Tulista menoa siis❤
Otan osaa. Molempien puolesta.
Mitä turhaan heitä säälimään. Meillä on myös samat merkit. Itse olen tosin leijona ja mies on oinas. Hyvin on 30 vuotta elelty ja vielä rakkaus roihuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä <3 Luotettava, vakaa, viisas ja hidas liikkeissään, mutta turvallinen kuin vuori.
Itse olen oinas ja tuo härän vakaus rauhoittaa mun meininkejä täydellisesti.
Oletko menevä oinas jatkuvasti liikkeellä?
En suinkaan, mutta nopea ja impulsiivinen muuten. Saatan saada päähäni vaikka jonkun sisustusasian ja teen sen todellakin saman tien.
Onko nopeus ja impulsiivisuus tyypillisiä piirteitä oinaille?
Olen eri vastaaja, mutta siis on. Oinaat on jollain tapaa usein "nopeita". Hyviä saamaan asioita aikaiseksi, nopeasti leikkaava älli, hyviä laukomaan vitsejä, kovia urheilemaan ja menemään ym. Ihan älyttömästi ärsyttää esim kaupassa edellä matelevat ihmiset. Kun itse tykkään pysyä liikkeessä ja tiedän mitä haluan ostaa, niin pois tieltä. :D
Mihin on niin kova kiire? Kuulostaa ahdistavalta. :( Vaimo on oinas enkä millään voi vieläkään uskoa oinaaksi kun ei ole mitään mitä luettelit. Oinas vaimoni on ajattelevainen, kärsivällinen, hitaanpuoleinen ja tykkää olla paikoillaan. :) Olen rapumies
Kiire tekemään jotain mielekkäämpää kuin ruokakaupassa haahuilu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan vaikka näin, että ollaan tuli+ilma ja sen kyllä huomaa. Ilma heittää lisää pontta tuleen, joka "roihahtaa" helposti. No ainakaan ei ole vesi+tuli, kun vesi vain sammuttaisi tulen.
Tuli on liian hyökkäävä ja äkkipikainen, ilma kylmä ja pinnallinen mutta vesi ja maa rauhoittavat ja antavat turvaa. Tuli + vesi pariskunta.
Totta tuokin. En kyllä miestäni vaihtaisi pois, vaikka ehkä parhaiten tulenkin toimeen maa-merkkisten miesten kanssa (Olen itse tuli). Vesimerkeistä tykkään, mutta ovat liian dramaattisia omaan makuuni. Skorpioni oli joskus ja hän tykkäsi riitojen aikana heitellä ja rikkoa tavaroita ym käsittämätöntä.
Ap sillä horoskooppimerkillä ei ol mitään hevonveenmerkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jukka ihana mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalla toinen puoli 3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ❤️ Jukka ❤️
Jaan miehesi Jukan❤️ kanssasi.
😁 Sano vielä, että hän on Itä-Suomesta?
Jukka käy lämmittämässä sänkyäni. Kuuma ihana mies Jukka❤️. Kovin hänestä pidän.
Kaksonen ei petä koskaan siinä etteikö se pettäisi aina. Ennemmin tai myöhemmin. Olen kaksonen ja tiedän, meille on liian paljon tarjontaa.
.
Vaiko te liian paljon tarjoilette, olette suorastaan tyrkkyjä. Näin olen kuullut usein sanottavan.
Vierailija kirjoitti:
Ap sillä horoskooppimerkillä ei ol mitään hevonveenmerkitystä.
On kyllä paljonkin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni niinkuin kaikki elämäni miehet tähän asti. Itse rapu.
Mun elämäni miehillä on kaikilla ollut eri horoskooppi merkki. Viimeisin on oikea, ollaan oltu kohta 20-vee yhdessä.
Oinas, on kyllä nopea työkuvioissa, muuten mukavuudenhaluinen. Ei kiinnosta yleensä muiden mielipiteet.
Mieheni on jousimies, oma merkkini on kalat. Yhdessä jo kohta 30 vuotta ja rakkaus roihuaa!