Mikä on miehesi horoskooppimerkki?
Naimisissa rapumiehen kanssa joka on i-h-a-n-a. :)
Kommentit (100)
Oinas ja itse Kaksonen. Suhde toimii todella hyvin :)
En tiedä. Ihana on silti :)
Kyllähän sen tietysti saisi syntymäpäivällä selville, muttei ole kiinnostanut. Mieskään ei tiedä omaa horoskooppimerkkiäni. Aihe ei ole meidän mielestänne kiinnostava.
Skorpioni ja olen itsekin skorpioni, onnellisesti yhdessä 8 vuotta. Ei kylläkään kumpikaan uskota horoskooppeihin
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän listaamisen tarkoitus on?
Mikä tän typerän kysymyksen tarkoitus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt
Hankala. Ikävä tapaus.
Pah. Neitsyet ovat puhtaita, siistejä, analyyttisiä ja hauskoja. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä <3 Luotettava, vakaa, viisas ja hidas liikkeissään, mutta turvallinen kuin vuori.
Itse olen oinas ja tuo härän vakaus rauhoittaa mun meininkejä täydellisesti.
Oletko menevä oinas jatkuvasti liikkeellä?
En suinkaan, mutta nopea ja impulsiivinen muuten. Saatan saada päähäni vaikka jonkun sisustusasian ja teen sen todellakin saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä <3 Luotettava, vakaa, viisas ja hidas liikkeissään, mutta turvallinen kuin vuori.
En suinkaan, mutta nopea ja impulsiivinen muuten. Saatan saada päähäni vaikka jonkun sisustusasian ja teen sen todellakin saman tien.
Onko nopeus ja impulsiivisuus tyypillisiä piirteitä oinaille?
Vierailija kirjoitti:
Rapu. Itse olen kalat ja kyllä siinä horoskooppien yhteensopivuushöpöhöpössä on oltava jotain perää, koska tulemme niin hyvin toimeen :D
Ai, olen vaaka ja mies rapu ja meidän ei pitäisi imi ä solmia liittoa.
Nyt ollaan yhdessä oltu yli 50 v ja vasta nyt on välillä vaikeaa.
Minäkin olen rapumies ja olisin varmasti naiselle hyvä aviomies jos viitsisin olla mutta en minä haluaisi mies olla koska minä haluan toiselle miehelle hyvä ja rakastava aviomies miehelle.
Sanotaan vaikka näin, että ollaan tuli+ilma ja sen kyllä huomaa. Ilma heittää lisää pontta tuleen, joka "roihahtaa" helposti. No ainakaan ei ole vesi+tuli, kun vesi vain sammuttaisi tulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nopeus ja impulsiivisuus tyypillisiä piirteitä oinaille?
Olen eri vastaaja, mutta siis on. Oinaat on jollain tapaa usein "nopeita". Hyviä saamaan asioita aikaiseksi, nopeasti leikkaava älli, hyviä laukomaan vitsejä, kovia urheilemaan ja menemään ym. Ihan älyttömästi ärsyttää esim kaupassa edellä matelevat ihmiset. Kun itse tykkään pysyä liikkeessä ja tiedän mitä haluan ostaa, niin pois tieltä. :D
Neitsytmiehen kanssa naimisissa 39 vuotta. Luotettava, siisti, rehellinen, ahkera ja minulle ollut täydellinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Leijona. Itse oinas. Tulista menoa siis❤
Otan osaa. Molempien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni. Joo, helpommallakin varmaan olisi elämänsä voinut elää.
Mulla myös. Itse olen vesimies, joten voitte uskoa että välillä meillä on keskusteltu niin että tienoo raikaa.
Skorpioni niinkuin kaikki elämäni miehet tähän asti. Itse rapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni. Joo, helpommallakin varmaan olisi elämänsä voinut elää.
Heh, mun mies ainakin tykkää. On moneen kertaan todennut, ettei vois elää minkään pliisun kanssa yhtä ja samaa harmaata arkea. Aina kuulema tapahtuu, ja eletään täyttä elämää. Mulle taas toi rauhallisempi kauris sopii hyvin.
Vähänkö omakehu nyt haisee.
Niin, meillä Suomessa pitää hypätä tervapataan ja kieriskellä höyhenissä. Illaksi mennään jalkapuuhun kirkon pihaan istumaan ja tekemään katumusharjoitteita. Jos jotain kysytään, niin pitää sanoa "Enhän minä osaa enkä tiedä"...
Kaksonen. Aika haastava tapaus välillä.
Harrasta ihmeessä hänen kanssaan seksiä niin että hän ei ole enään neitsyt.