Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Ozempic- tai Saxenda-reseptin helposti?

Vierailija
05.02.2022 |

Painoindeksi +30. Esidiabetes ja nivelrikko.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt viikon verran pistänyt Saxendaa. En saanut reseptiä helposti, mulla BMI vain 28. Toki löytyy myös liitännäissairaus (verenpaine). Tehokkaalta lääkkeellä tuntuu.

Onko ollu oireita? Itse alotin 5 päivää sitten ozempicin, eilen oli todella vahvaa pahoinvointia. Oksennus meinasi lentää kokoajan.. Onneksi helpotti pahoinvointilääkkeellöä. Pelottaa jo seuraava pistos nyt jo...

Mulla ei ole ollut mitään sivuoireita, voin ihan hyvin. Nälän tunne vain katosi heti ekasta piikistä.

Vierailija
22/24 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt viikon verran pistänyt Saxendaa. En saanut reseptiä helposti, mulla BMI vain 28. Toki löytyy myös liitännäissairaus (verenpaine). Tehokkaalta lääkkeellä tuntuu.

Onko ollu oireita? Itse alotin 5 päivää sitten ozempicin, eilen oli todella vahvaa pahoinvointia. Oksennus meinasi lentää kokoajan.. Onneksi helpotti pahoinvointilääkkeellöä. Pelottaa jo seuraava pistos nyt jo...

Älä turhaan stressaa, mulla ekasta tuli lievää pahoinvointia. Tokasta ei enää mitään

Vierailija
24/24 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitin saada reseptin reseptorista. En saanut, sitten yksityiseltä ja heti irtosi :). Eli ei kannata ekasta ei vastauksesta lannistua jos ek heti tärppää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi