Mikä peniksen koko olisi sopivin?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:23"]
Miksi kaikki jauhaa pituudesta, paksuus on oleellisempaa. Paksu penis on kiihottava ja hyvä. Ei liian pitkä.
[/quote]
Kuinka paksu sitten on paksu penis? Ja sehän ilmoitetaan sitten ympärysmittana eikä leveytenä, kiitos.
Vähän isompi se voisi olla kuin keskimääräinen peniksen koko. Ei liian pitkä kuitenkaan, mutta paksuutta on hyvä olla. ;)
kuinkakohan moni näistä "haluan väh 20cm" kirjoittajista on itseasiassa miehiä. Sama noissa peukuissa.
Varmasti on kokoon keskittyneitä naisia + ja varmaan on tiukkuuteen keskittyviä miehiä, mutta olen aika varma, että ovat selkeässä vähemmistössä tosimaailmassa. Nämä riitafoorumit on sitten asia erikseen.
Olen sen verran tiukka, että jättimuna ei kertakaikkiaan mahdu sisälle. Omalla miehellä on paras, mihin olen törmännyt. Sen verran paksu, että kun runkkaa, ei mene käsi ihan ympäri saakka ja pituutta 16-17cm, ihana ja täydellinen, joskin senkin sovittamisessa sisään ilman kunnon lämmittelyjä on aika työlästä :D
N23
Ei ole liian pieniä vehkeitä, vaan liian köykäsiä lompakoita. Kuten myös ei liian rumia ole jne...