Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä oon aina kakkossijalla tai varavaihtoehto :-/

Vierailija
13.06.2015 |

Taas sain sen huomata, että olen perheessänikin kakkossijalla... Siskoni on muuttamassa miehensä kanssa yhteen ja minä kuulin tästä 3vk muöhemmin kun siskoni ja vanhempani. Ja samoin kun toinen siskoni hankki koiran koin 2.5kk sitten, minä kuulin siitä vasta kun koira oli hänella ollut jo kuukauden ja muut olivat kuulleet siitä yli kk ennen.. mikä mussa on vikana kun mulle ei voi mitään kertoa? Asmme kaikki melko lähellä toisiamme ja näämme kaikki toisiamme usein mutta silti minä kuulen kaikki suuret muutokset viimeisenä.. miksi mua hyljeksitään? En voi käsittää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Sori kirjotusvirheet. Kirjoitan puhelimella ap

Vierailija
2/5 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vissiin kovin ahkerasti kysele kuulumisia ja ole aktiivisesti kiinnostunut läheistesi elämästä? Itse oivalsin aikoinaan, että tämä oli avain läheisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kyllä kysyn että mitäs kuuluu yms. Kun käymme vanhempieni luona kahvilla samaan aikaan. Soittelisin ja tekstaisin myös, mutta molemmat ovat "niin kiireisiä" että eivät koskaan vastaa mulle. Haluaisin pitää yhteyttä ja olla mukana heidänkin elämässään mutta he eivät vaivaudu edes koskaan kysymään mitä mulle kuuluu. Eikä kumpikään siskoistani ole edes käynyt uudella asunnollani vaikka olen pyytänyt. Kai mä oon vaan niin ärsyttävä tai jotain että haluavat pysyä kaukana :$ Ap

Vierailija
4/5 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perheen musta lammas.

Vierailija
5/5 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei tääläkään kiinnosta sun juttus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi