Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko turn-off? Tinder-mies pommittaa viesteillä...

Vierailija
05.02.2022 |

Olen yhden viestin hänelle kerennyt laittaa, kun vastasin 2 lauseella miehen esittämään kysymykseen. Mies vastasi sitten minulle 6 viestillä, jotka olivat yksistäänkin jo useamman lauseen mittaisia. Lopuksi kirjoitti, että käyttää tinderiä tietokoneella niin on nopeaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Ihan kuin pitkät viestit olisivat jotain mitä pitäisi tavoitella?

Enemmän ei ole enemmän. Varsinkaan kun me ei edes tunneta, ja oma viestini on ollut suht lyhyt. Lopahti mielenkiinto.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies tarvitsee terapiaa ja yrittää käyttää sinua terapeuttinaan. Todennäköisesti hän on minä-minätyyppi muutenkin, vain omat tarpeet kiinnostavat, eikä osaa olla hiljaa silloin kuin pitäisi.

Spämmäystähän tuo on, eikä keskustelua.

Vierailija
22/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on koneellaan pitkä valikoima valmiiksi kirjoitettuja viestejä. Sieltä on helppo kopipastata ja tykittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies tarvitsee terapiaa ja yrittää käyttää sinua terapeuttinaan. Todennäköisesti hän on minä-minätyyppi muutenkin, vain omat tarpeet kiinnostavat, eikä osaa olla hiljaa silloin kuin pitäisi.

Spämmäystähän tuo on, eikä keskustelua.

Nirsous alkaa saavuttaa eeppiset mittasuhteet. Noh, oikeasti komea mies voi kirjoittaa edelleen mitä tahansa ja naista kaatuu.

Vierailija
24/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vain puheliaampia.

Jutelkaa nyt jonkun aikaa ja katso sitten miltä tuntuu.

Kai tuollainen kuitenkin parempi on, kuin yhden sanan viestit? Tai ”tuuks panee?”

Vierailija
25/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuollainen kuitenkin parempi on, kuin yhden sanan viestit? Tai ”tuuks panee?”

Ei kyl oo parempi. Tuuks panee kertoo itsevarmuudesta ja itsetietoisuudesta. Tuommoiset miehet on kivoja.

Vierailija
26/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen nainen, ei tarvitse vastata kuin emojilla, OK tai hih/heh/joo/ei.

Jos mies on tosi kuuma, niin sit laitan emojin JA sanan samaan viestiin.

Vierailija
27/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa on naisille nettideittailussa turn-off, kun valikoimaa on loputtomasti.

Oikeesti tehkää naisille palvelus ja lähtekää Puolaan tms. Helpoksi tiedettyyn paikkaan. Naisilla on sivistysvaltiossa täysi oikeus katsoa millaisessa seurassa haluavat viettää aikaansa. Ymmärettävästi miehiä suututtaa,mutta ei voi mitään.

Vierailija
28/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ette ole samaa maata. Minä keskustelen aina pitkin viestein ja monet pelästyvät moista, mutta eivät ne jotka itsekin pitkiä viestejä tykkäävät lähetellä, ei millään kahden lauseen viesteillä voi keneenkään tutustua kunnolla. Lähettelenkin näiden muiden kanssa maksimipituisia viestejä, joskus parinkin maks. pituisen viestin verran. Mutta viestiä laitankin yleensä vain yhden/pari päivässä, kun en jaksa siellä roikkua. 188

Vierailija
29/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas viskon ei kiitos -kategoriaan ne, jotka eivät kykene edes viestitse rakentamaan pidempiä lauseita. "Ahaa, ok, just, selvä" -tyyppiset.

Voi sitä sielujen kohtaamista, jos mies olisi valmis, kykenevä ja halukas panostamaan kirjallisestikin.

Vierailija
30/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl oo parempi. Tuuks panee kertoo itsevarmuudesta ja itsetietoisuudesta. Tuommoiset miehet on kivoja.

Oetko tosissasi? Jos olet, tasonne on yhteneväinen, ja tämä ei ole kehu

Vierailija
31/31 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap liity Alaston Suomeen