Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun en oikeen osaa mitään miesten hommia

Vierailija
05.02.2022 |

Olen hyväkuntoinen nainen ja en saanut edes suolakurkku purkkia auki tänään. Mies avasin sen silmänkäänteessä. Syksyllä oli ongelmia renkaiden vaihdon kanssa kun mies yritti neuvoa ja minä en saanut pyörän pultteja auki. Hävettää aika paljon.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, riittää kun osaat normaalit siivous ja ruuanlaitto taidot.

Vierailija
2/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa osaamisesta ole kyse. Mene salille hankkimaan käsivoimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai älyllisiä taitoja.

Kurkkupurkki aukeaa kun raottaa veitsen kärjellä paineet pois purkista.

Renkaan pultit aukeaa, jos älyää käyttää jatkovartta.

Vierailija
4/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiähän noihin oppii. Mä osaan sahata ja pilkkoa puita, avata itse säilykepurkit, tehdä lumitöitä, leikata ruohoa, lisätä autoon öljyä tai vaihteiston öljyä, lisätä vettä autoon, jos se ns keittää. Lämmittää tietenkin kaikki tulisijat, sulattaa putket. Kun ei ole aina ollut miestä apuna, niin on oppinut. Valis

Vierailija
5/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan, ilman mitään salejakin. Purkkeihin voi soveltaa erinäisiä niksejä ja pultit aukeaa helposti, kunhan on kunnollinen momenttiavain.

Vierailija
6/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan, ilman mitään salejakin. Purkkeihin voi soveltaa erinäisiä niksejä ja pultit aukeaa helposti, kunhan on kunnollinen momenttiavain.

Eikö sillä momenttiavaimella kiristetä, eikä avata?

Vierailija
7/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö!!! Momenttiavainta ei saisi käyttää pulttien avaamiseen koska voi mennä rikki. Sillä ainoastaan kiristetään pultit oikeaan momenttiin!

Vierailija
8/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat erotella asioita miesten ja naisten työksi mutta jos mies tekee täsmälleen samaa siitä tulee todella törkeä tasa-arvo rikos ja mies saa todella monen naisen vihat niskaansa.

Suomessa kun tuo tasa-arvo tarkoittaa ainoastaan naisille etuja.

Vierailija
9/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai älyllisiä taitoja.

Raottaa??

Siis kurkkupurkki aukeaa kun tökkää sen kanteen reiän veitsen kärjellä josta alipaine poistuu ja avaaminen helpottuu.

Vierailija
10/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuton luuseri.

Ei jatkoon.

Vierailija
11/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Momenttiavainta ei ikinä käytetä kireässä olevien pulttien avaamiseen! Tietäisit jos olisit mies.

Vierailija
12/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai älyllisiä taitoja.

Raottaa??

Siis kurkkupurkki aukeaa kun tökkää sen kanteen reiän veitsen kärjellä josta alipaine poistuu ja avaaminen helpottuu.

Ei ison kurkkupurkin kantta kannata tuhota. Kannen välistä veitsen kärki sisään ja hieman vääntelee niin aukeaa. Ihan perustietoa.

Vierailija
13/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopauta kurkkupurkkia pohja edellä kyynärpäähän niin että kuuluu kunnon kops. Tai longista pikkulusikan varrella kantta niin että kuuluu naps ja suhahdus. Sitten vaan avaat normaalisti. Ei vaadi voimaa tai taitoa.

Renkaan pultti irtoaa kevyesti kun käytät kunnon vipuvartta tai sen puuttuessa napakkaa iskua jollain kunnon vasarantapaisella rengasavaimeen.

Vierailija
14/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Momenttiavainta ei ikinä käytetä kireässä olevien pulttien avaamiseen! Tietäisit jos olisit mies.

No kyllä minäkin tiedän, vaikka olen nainen. Tuolla nyt vaan lipsahti kun ajatteli hieman leveillä, meni vaan pikkuisen pieleen. 

Vierailija
15/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
16/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minäkin tiedän, vaikka olen nainen. Tuolla nyt vaan lipsahti kun ajatteli hieman leveillä, meni vaan pikkuisen pieleen. 

Naisten vakio lausahdus. Meni pikkaisen pieleen ja mies korjaa.

Vierailija
17/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvien ja muttereiden kanssa on helpompaa jos optttelee miten päin ne aukee .

Naiset ei useinkaan tiedä/osaa edes sitä.

Vierailija
18/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vakio lausahdus. Meni pikkaisen pieleen ja mies korjaa.

Ei vaan hän ei oikeasti tiedä miten pultti aukeaa, oli kuullut sanan momenttiavain renkaiden vaihdon yhteydessä ja halusi leveillä. Ei varmasti ole rikkonyt yhtään mitään. 

Vierailija
19/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö!!! Momenttiavainta ei saisi käyttää pulttien avaamiseen koska voi mennä rikki. Sillä ainoastaan kiristetään pultit oikeaan momenttiin!

Mä vähän luulen, että kirjoittaja ei ole edes nähnyt momenttiavainta. Kuullut hienon sanan mitä halusi lainata...

eri

Vierailija
20/59 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopauta kurkkupurkkia pohja edellä kyynärpäähän niin että kuuluu kunnon kops. Tai longista pikkulusikan varrella kantta niin että kuuluu naps ja suhahdus. Sitten vaan avaat normaalisti. Ei vaadi voimaa tai taitoa.

Renkaan pultti irtoaa kevyesti kun käytät kunnon vipuvartta tai sen puuttuessa napakkaa iskua jollain kunnon vasarantapaisella rengasavaimeen.

Kaikkein helpoin ja vähiten voimia vaativa keino on laittaa kansi lämpimään veteen joko purkki ylöalaisin vaikka altaaseen tai vain lorottamalla kannen päälle lämmintä/kuumaa vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän