Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun asuntolan hoitajat eivät minun persejuhlia järjestä?

Kehitysvammainen äiti 51v
05.02.2022 |

minä haluan että asuntolassa minun järjestetään persejuhlat järjestetään mutta hoitajat eivät järjestää niitä vaikka minä heitä lyön ja karjun että minulle minun persejuhlat järjestetään koska minä iso reipas persetyttö minun olen teen paljon paskaa perseestä minun minun toisten asukkaiden huoneisiin minun yhteisiin minun tiloihin asukkaiden minun olohuoneessa akvaarioon minun paskaa minun laitan ruokien joukkoon laitan pyykkien joukkoon paskannan kun ne tulevat pyykinpesukoneesta minun joka päivä paskaa teen perseellä minun paskaa minun miksi hoitajat minun asukkaiden kasvoihin hieron paskaa minun miksi hoitajat raivoavat minun että minä en saa tehdä niin en saisi paskaa minun syödä minun leikkiä sillä hieroa paskaa minun iholle minun kieriskellä paskalla minun mikä hoitajia minua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en minun 8 vuotta vanhaa tyttöä minun en saa tavata minun tyttöä minun haluan leikkiä minun oman tytön 8 vuotta vanha tytön kanssa minun paskalla leikkiä syöttää hänelle paskaa minun rakastella häntä paskalla minun hieroa paskaa minun hänen perseellä minun hieroa paskaa minun hänen kasvoihin hiuksiin syöttää paskaa minun tytölle 8 vuotta minun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla