Kuka muistaa Silvian ja Carl Gustafin häät 1976
Olin lapsi, muistan hyvin. Hymy lehdessä oli Silvia ja Kaarle Kustaa paperinukkeina, alasti! Sitä lehteä käytiin lapsena tiiraamassa, hyi kauheaa!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:12"]
En muista. Äitinikään ei ollut syntyny vielä tuolloin.
[/quote]Oisitko väärällä palstalla?
Muistan ja katsoin televisiosta. Minulla on tuolloin lähes vuoden ikäinen lapsi.
Mä katsoin. Niistä jäi mieleen se, että linnan ympäristöön oli rullattu isot alueet siirtonurmea. Se oli uusi adia silloin, kuulinsiitä eka kerran. Nähtävästi teki vaikutuksen :-)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:12"]
[/quote]
Ihan olen jo parikymppinen, itsekin raskaana. Joten palsta on oikea :)
Muistan Kalle Kustaan ja Silvian linnan parvekkeelta. Kalle sanoi jotenkin niin, että on ihanaa sanoa Silviasta vaimoni.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:12"]
[/quote]
Ihan olen jo parikymppinen, itsekin raskaana. Joten palsta on oikea :)
[/quote]
Miten tuo on mahdollista? Äitisi oli teiniäiti?
Ei ne paperinuket kyllä alastomia olleet vaan alusasut tai uikkarit päällä.
Muistan kyllä. Olin 13v ja katsoin ihastuneena koko ohjelman. Silvia oli paperinukkena Apu-lehdessä. Se julkaistiin ennen häitä eikä paperinuken hääpuku ollut alkuunkaan sellainen kuin Silvialla oikeasti oli.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:12"]
[/quote]
Täh? 20-vuotias muija liian nuori av:lle?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:45"]Varsin hyvin muistan. Kovasti kohistiin siitä, kun raikuliprinssi iski kisatytön. Sillä Kallella oli joku aatelinen kierroksessa, mutta se lemppasi sen ja otti Silvian, jonka ruotsi oli aluksi avutonta (ja miksipä ei olisi ollut), mutta joka sitkeästi opetteli sen täydellisesti.
[/quote]
Ei osaa ruotsia tänä päivänäkään lähellekään täydellisesti. Kuuntelepa sitä joskus.