miehet: herkkä nainen turn off???
Eli mitä jos on herkkä. Ei mikään draamaqueen herkkä vaan sellanen ujoherklä
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:04"]
Sellaista tykkään lohduttaa, halia ja pusutella. Haluan ottaa syliin ja pitää hyvänä.
[/quote]Juuri näin. Mulle tulee ihan samat tunteet naisesta.
Mistä olet keksinyt, että olisi turn off?
No, ei ole :D
Ujous ei haittaa. Se että itkee kun näkee vaikka kissanpennun.... Siinä on jotakin outoa.
Ai jotenki saanu semmosen kuvan et pitäs olla aika "kovis" aina
Ja vaikka olisikin niin mitä sitten? Ei kai kukaan muuta itseään ollakseen suurimalle osalle vastakkaisesta sukupuolesta turn on?
En kyllä muunlaisia naisia ole tavannutkaan kuin enemmän tai vähemmän herkkiä. Mut juu. Ei ole turn off.
Pieni salaperäisyys, kuten ahdistus, masennus tai ongelmat syömisen kanssa ja niiden purkaminen esim. runouteen, vain lisää viehättävyyttä.
Ei, juuri päinvastoin, enemmän saisi naiset näyttää tunteitaan.
Herkkä ei haittaa, sellainen joka itkee kaikelle kokoajan haittaa. Ei ikinä uskaltaisi mistään mitään sanoa kun saisi taas olla lohduttamassa.
Minusta lohduttaminen on kivaa. Ehkä minulla on hoivavietti?
Ei ole vaan tuotahan ne miehet yleensä haluaa. Mä olen itse aika "kova", josta miehet ei tunnu pitävän yhtään. Odottavat aina, että naisen pitäisi aloittaa ekana tunteista ja muista vakavammista asioista lässytys eivätkä tykkää, kun olen muutenkin melko itsenäinen ja hoidan asiat pyörän huollosta Ikea-kalusteiden kokoamiseen omin päin (mielellään niin, ettei mies ole siinä välissä sotkemassa ja hidastamassa).
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:37"]Ujous ei haittaa. Se että itkee kun näkee vaikka kissanpennun.... Siinä on jotakin outoa.
[/quote]
Komppaan
Millä tavoin herkkä? Ottaa nokkiinsa helposti ja sit vollottaa koko illan?
En sanoisi turn off, mutta pidän enemmän sellaisista suorasukaisista ja helposti työhön tarttuvista naisista. En sellasista jotka ovat liian iik herkkiä tekemään työtä
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:37"]Ujous ei haittaa. Se että itkee kun näkee vaikka kissanpennun.... Siinä on jotakin outoa.
[/quote]
Minun nainen itkee kyllä, jos näkee auton alle kuolleen eläimen, auton alle jäänyt kissanpentu, voisi olla jo liikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:37"]Ujous ei haittaa. Se että itkee kun näkee vaikka kissanpennun.... Siinä on jotakin outoa.
[/quote]
Minun nainen itkee kyllä, jos näkee auton alle kuolleen eläimen, auton alle jäänyt kissanpentu, voisi olla jo liikaa.
[/quote]
Itkee jokasen eläimen kohdalla mikä tiellä tulee vastaan?!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:37"]Ujous ei haittaa. Se että itkee kun näkee vaikka kissanpennun.... Siinä on jotakin outoa.
[/quote]
[/quote]
Itkeekö joka kerta kun näkee jauhelihaa taikka kinkkua?
[/quote]
[/quote]
Herran jestas.. Päivittäin näen työmatkalla ainakin 3 jänistä ja pari muuta elikkoa auton alle jääneenä.. Saisin itkeä koko motarin ajan!
Sellaista tykkään lohduttaa, halia ja pusutella. Haluan ottaa syliin ja pitää hyvänä.