Treffipalstalla miesten kriteerit naiselle
Sporttia ja hoikkaa haetaan vaikka miesten oma olemus on kaikkea muuta!! Oletteko huomanneet saman?
Kommentit (8)
? Mitä sitten. Ei kai ihminen itseään sieltä palstalta hae, kun kerran peili löytyy vessasta. Saahan sitä siippaehdokkaalta toivoa vaikka kolmea tissiä, jos siltä tuntuu.
Itse olen ihan tavallinen tuulipukumamma toisella kierroksella. Tosi moneen muuten kiinnostavaan ilmoon olen jättänyt vastaamatta, koska en täytä ulkoisia kriteerejä. Jos vastaisin ja natsaisikin yhteen, miettisin aina, että mies halusi jotain ihan muuta.
Naisten kriteertit seuranhaussa = paksu lompakko ja mies maksaa jo ensitreffeiltä alkaen.
Ei naiset huoli treffipalstamiehiä koska ei niiden tarvitse. Aina tulee vähintään 150 vastausta ni voi pitää riman taivaassa. Ne miehet jotka treffipalstoilla ilmoittaville/vastaaville naisille kelpaisi, eivät tarvitse noita palstoja.
Ei voi muuta kuin kompata seiskaa. Itse haen normaalia tai vähän pyöreähköä, kuitenkin aikaa käytettyihin viesteihin vastausprosentti on alle 5%.
Yleensä noita sporttimimmejä hakevat ovat niitä nelikymppisiä miehenalkuja/pojankoltiaisia/poikia.
Mä skippasin aikanaan suvereenisti kaikki ne, jotka yli 30-vuotiaina vielä ilmoittivat olevansa jotain noista eikä miehiä.
no ei siellä kukaan nainen koskaan vastaa kirjoitti sitten roskalaatikossa asuvalle naiselle tai eiran aateliselle.