Päätin kosia.
Veneessä, jotta hän ei pääse karkuun. Nyt kun "julkisesti" asiasta sanoin, mun on pakko hoitaa homma kotiin. Muuten oon nyhverö.
Kommentit (15)
Ootko nyt ihan varma että on viisasta:D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:26"]Olet ihana. Naisesi on onnentyttö.
[/quote]
No et sää tän perusteella kyllä voi mun ihanuudesta mitään sanoa. Mutta joo, oon mää ihana.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:26"]Ootko nyt ihan varma että on viisasta:D
[/quote]
Tietty oon. En mää muuten kosis.
Jos ei suostu niin heitä se yli laidan ja sitten heiluttelet pelastusliivejä botskista "suostutko? hä?"
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:29"]Kuinka vanha olet?
[/quote]
27, +/- pari vuotta niin säilyy mysteerisyys.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:30"]Jos ei suostu niin heitä se yli laidan ja sitten heiluttelet pelastusliivejä botskista "suostutko? hä?"
[/quote]
Ja sää keksit just mun plan B:n. Kiitos!
ootko varma että hän suostuu? Onnea!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:37"]Kuankonolette olleet yhessä?
[/quote]
6 vuotta, +/- pari vuotta niin säilyy mysteerisyys.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:38"]ootko varma että hän suostuu? Onnea!
[/quote]
Oon. Varmaan. Siksi se vene, ei pakotietä, hällä on taipumusta panikoida.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:38"]
ootko varma että hän suostuu? Onnea!
[/quote]
En ole ap, mutta naisten aivoista ei ikinä voi olla varma. Varmaa on vain se, että kokeilematta et päädy mihinkään. Onneksi miehillä on testosteroni, joka tekee meistä rohkeita.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:08"]Ei kannata. Eroatte kuitenkin.
[/quote]
Aattelin siitäki huolimatta ottaa riskin.
Olet ihana. Naisesi on onnentyttö.