Nyt ulos, voiko laittaa farkut ja hupparin vai onko liian lämmin?
Kommentit (10)
On kyllä liian kuuma sellaiseen. Mä olin polvipituisessa hameessa ja lyhythihaisessa ja oli tosi lämmin!
No eiköhän jokainen itse tiedä parhaiten tuon. Tänään käytiin kaupassa, mulla takki ja farkut ja miehellä ohut pusero ja shortsit.
Oukkidoukki, ei siis ole niin kuuma, eikä pahemmin varmaan kukaan katso vinoon jos farkut päällä on ulkona.
Kaikkea sitä näkee - täällä aikuiset naiset kyselee neuvoja mitä pukuea ylle ettei tule liian kuuma/kylmä. Voi hyvänen aika...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:26"]
Kaikkea sitä näkee - täällä aikuiset naiset kyselee neuvoja mitä pukuea ylle ettei tule liian kuuma/kylmä. Voi hyvänen aika...
[/quote
Epäilen vahvasti tuota "aikuista". En mitenkään taivu uskomaan että joku oikeasti aikuinen kyselee tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:26"]
[/quote
Epäilen vahvasti tuota "aikuista". En mitenkään taivu uskomaan että joku oikeasti aikuinen kyselee tuollaista.
[/quote]
Kyseleehän ne mitä lapsille laittaa päälle ja vielä tappelee siitä monta sivua.
En mä kyllä laittaisi farkkuja ja hupparia julkisesti päälle millään säällä. Nolo yhdistelmä aikuiselle.
Jos vähäkin tuulee nii vilu tulee
Nopsaa viilenee. Laita farkut, t-paita/toppi ja joku takki mukaan. Niin ja avokkaat.