Mielipiteitä ALKOHOLISTA
Olisi tarkoitus pitää huikeat 25-vuotis juhlat ja haluan tarjota boolin lisäksi muutakin juotavaa. Apua siis siihen mikä kaljamerkki menisi kaikille, mikä on parasta? Ja kumpi olisi suurimman osan mieleen enemmän, siideri vai lonkero?
Kommentit (6)
Sama vaikka kusisit pulloon, niin juoppoja on suomalaiset, että kaikki käy missä on pisarakin alkoholia.
Ihan hirveästi oli apua tästä, kiitos numero 3 xD ja mun kusessa ei kyllä ole valmiiksi alkoholia niin tuskin sitten näille juopoille joista puhut kelpaisi!
Ja nyt niitä kunnon ehdotuksia ja mielipiteitä!
Ap
Kaljasta en osaa sanoa kun ite en juo muuta kuin Coronaa tai Solia limellä :D Mut ootko miettiny viiniä lisänä? Tuon ikäsenä monet sitä kyllä juo, vaikka joku puolikuiva valkkari? Kesällä meinaan mukavan raikasta muutama viileä lasillinen juhlissa, ainakin kaikissa juhlissa, joissa ite oon kesällä ollu se on suosituimpia juomia. Ja siiderin ja lonkeron väliltä sanoisin siideri. Omena varmaan paras, se ei rupee niin helposti tökkiin kun päärynä ja ne ällömakeet maustetut. Lonkerosta ainakin monella mun kaverilla tulee jo muutamasta päänsärky.
Kaljasta en osaa sanoa kun ite en juo muuta kuin Coronaa tai Solia limellä :D Mut ootko miettiny viiniä lisänä? Tuon ikäsenä monet sitä kyllä juo, vaikka joku puolikuiva valkkari? Kesällä meinaan mukavan raikasta muutama viileä lasillinen juhlissa, ainakin kaikissa juhlissa, joissa ite oon kesällä ollu se on suosituimpia juomia. Ja siiderin ja lonkeron väliltä sanoisin siideri. Omena varmaan paras, se ei rupee niin helposti tökkiin kun päärynä ja ne ällömakeet maustetut. Lonkerosta ainakin monella mun kaverilla tulee jo muutamasta päänsärky.
Ihan peruslageria ostat tarpeeksi.. jos et halua vaikuttaa köyhältä, niin vaikka Sandels (jotenkin yläluokkaisempaa kuin Koff)
Mutta kun ei nyt tiedä muuten mitään, niin vinkit jäävät tähän.
Rohkeasti vain! En tajua kaljasta mitään kun en sitä juo xD
Ap